سایه دو سرمربی جدید بر سر درخشان



اخبار,اخبار ورزشی,درخشان

 
 اخبار ورزشی  - کرانچار منشوری شد و از لیست گزینه‌های پرسپولیس خط خورد
سایه فرهاد کاظمی و مایلی‌کهن بر سر درخشان

جایگاه حمید درخشان در راس کادر فنی پرسپولیس آنطور که خودش فکر می‌کند، مستحکم و قوی نیست و ناکامی مقابل فولاد می‌تواند منجر به برکناری این مربی شود.

سرمربی پرسپولیس اگر چه انتخاب حمیدرضا سیاسی بود اما هرگز به اندازه‌ای که باید، از سوی او حمایت نشد و حتی پیش از دربی برکناری‌اش کاملا جدی شده بود اما از ترس ناکامی، او را نگه داشتند. بعد از دربی هم آقای مدیرعامل در عین اینکه به انتخاب خودش می‌بالید، همچنان گزینه‌های تازه‌ای را در ذهن مرور می‌کرد.


بدتر از همه اما نتایج ضعیف پرسپولیس در دو بازی اخیر بود که شانس قهرمانی در جام حذفی را سوزاند و پرسپولیس را در لیگ هم از رقیبانش عقب انداخت. مهم‌تر از آن اما افتادن حمید درخشان از چشم مدیرعامل بود! حمید درخشان البته دربی را برده و به خیال خودش پیروزی در این مسابقه بزرگ می‌تواند ضامن بقای او حداقل تا پایان فصل جاری باشد. غافل از اینکه باشگاه ابقا و یا برکناری او را به نتیجه بازی با فولاد وابسته می‌داند و چه بسا بعد از این بازی، عمر سرمربیگری او در پرسپولیس هم به آخر برسد.


در واقع شاید اگر سیاسی به زندان نمی‌افتاد و ماجراهای اخیر برایش پیش نمی‌آمد، درخشان تا همین امروز هم روی نیمکت نمی‌ماند. سیاسی البته پیش از اینکه پایش به زندان باز شود، اولتیماتوم آخر را به سرمربی داد و حالا گفته می‌شود که باخت یا حتی تساوی در بازی با فولاد، به حضور حمید درخشان در پرسپولیس پایان خواهد داد.


دلخوری‌های حمیدرضا سیاسی از درخشان البته تنها در ناکامی‌های اخیر پرسپولیس خلاصه نمی‌شود. او دلخوری‌های دیگری هم دارد که یکی‌اش به داستان جذب مهدی جعفرپور مربوط است و دیگری موضوع بازیکنان برزیلی است که سرمربی بدون تست قبولشان کرده بود و سیاسی حاضر نشد با آنها قرارداد ببندد. سیاسی همچنان از جذب جعفرپور توسط درخشان شاکی است و حالا که فهمیده درخشان این بازیکن را نمی‌خواهد به شدت از سرمربی تیمش گلایه‌مند است که چرا برای بازیکنی که نسبت به او مطمئن نبود، هزینه کرده است.


داستان میهمان‌های برزیلی‌ پرسپولیس را هم که دیگر همه می‌دانند. در واقع این سیاسی بود که حضور برزیلی‌های بی‌رزومه در پرسپولیس آن هم بدون تست فنی را وتو کرد وگرنه اگر به او در خصوص رزومه ضعیف این بازیکنان اطلاعات داده نمی‌شد و او دخالت نمی‌کرد، حمید درخشان این بازیکنان را هم بدون تست فنی قبول می‌کرد و چه بسا آنها هم مثل جعفرپور خیلی زود دلزده‌اش می‌کردند.


حالا سیاسی در فکر برکناری درخشان است و حتی به گزینه‌های جانشینی او فکر هم کرده؛ گزینه‌هایی همچون فرهاد کاظمی و محمد مایلی‌کهن و زلاتکو کرانچار که البته این آخری به اتهام منشوری بودن دیگر اجازه فعالیت در فوتبال ایران را ندارد و به خودی خود از لیست حذف می‌شود. جالب اینکه او برای سرمربیگری پرسپولیس با باشگاه به توافق هم رسیده بود! دو گزینه دیگر هم البته بدون مشکل نیستند. مایلی‌کهن رزومه خوبی در عرصه باشگاهی ندارد و البته طی سال‌های اخیر ماجراهای عجیبی را باعث شده و فرهاد کاظمی هم پرسپولیسی نیست که هواداران و یا حتی پیشکسوتان حضورش روی نیمکت را تاب بیاورند.


  اخبار ورزشی  - ایران ورزشی

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------