وعده عجیب سرمربی مشهور به شاگردانش



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

 
 اخبار ورزشی  - چشم چهره معروف لیگ برتر به نیمکت آبی؛
وعده عجیب سرمربی مشهور به شاگردانش؛ فصل بعد با هم می رویم استقلال!

یک سرمربی لیگ برتری در تمرینات و مسابقات تیمش آن قدر حرف از استقلال زده که این امر بر شاگردانش مشتبه شده که سرمربی آنها بی بروبرگرد در لیگ پانزدهم روی نیمکت استقلال می نشیند و آنها را هم با خود می برد!

 نیمکت استقلال و پرسپولیس نیمکت وسوسه انگیزی برای هر مربی پیر و جوانی محسوب می شود اما اینکه یک مربی با وعده حضور در تیم آبی شاگردانش را تهییج کند هم از آن حرف هاست.

ماجرا از این قرار است که سرمربی مورد نظر مدتی است که چشمش به نیمکت آبی است و با توجه به نتایجی که گرفته انتظار دارد فصل بعد این پست را به او تعارف بزنند اما هنوز که نه به دار است و نه به بار همه جا حرف از مربیگری این تیم بزرگ می زند.

 مربی قصه ما آن قدر این حرف ها را در تمرینات و مسابقات تیمش زده که این امر بر شاگردانش مشتبه شده که سرمربی آنها بی بروبرگرد در لیگ پانزدهم روی نیمکت استقلال می نشیند و آنها را هم با خود می برد!

 لطفا از ما نخواهید اسم این مربی را بیاوریم اما اگر کمی دقت کرده باشید لابد مصاحبه های برخی بازیکنان جوان یک تیم لیگ برتری را دیده اید که همواره و به شکلی تابلو از علاقه خود به رنگ آبی و پوشیدن پیراهن استقلال حرف می زنند!

اخبار ورزشی  - رادنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------