آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

در جلسه رسیدگی به پرونده درخشان و سعداوی چه گذشت



اخبار,اخبارورزشی,مدیرعامل  پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی  - خبر درگیری آنها در جلسه از اساس غلط است؛
در جلسه رسیدگی به پرونده درخشان و سعداوی چه گذشت؛ درگیری تکذیب شد

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: «دیگر نباید این فکر به ذهن کسی خطور نکند که صدای کسی را ضبط کند و بی اذن و اجازه او اقدام به انتشارش کند.»

 علی اکبر محمدزاده درباره حضور نعیم سعداوی و حمید درخشان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «در این نشست هر یک از طرفین مستنداتی را ارائه دادند که باید در کمیته اخلاق بررسی شود. کمیته اخلاق مانند کمیته انضباطی نمی تواند زود رای بدهد. ما دارای دو دیوان هستیم. اول دیوان تحقیقات و بعد حکمیت. ما در این کمیته یک دادسرا داریم و یک دادگاه. بنابراین فرآیند دادرسی زمان بر می برد. ضمن اینکه به احتمال زیاد دو نفر را به عنوان شاهد فرامی خوانیم تا اطلاعاتمان تکمیل شود. البته نیاز هست با توجه به ادعاهای صورت گرفته، استعلام هایی را بگیریم.»

وی درباره درباره ادعای وکیل سرمربی پرسپولیس که پرینت مکالمات درخشان گرفته شده و نشان می دهد از سوی وی تماسی با یوسف وکیا گرفته نشده است بیان داشت: «سعداوی نگفته درخشان با تلفن خودش تماس را شروع کرده است. او می گوید شاید نخستین تماس با واسطه همراه بوده و یا اینکه تماس اول با خطوط دیگری برقرار شده است. ما هم به دنبال کشف واقعیت در پرونده درخشان و سعداوی هستیم که آیا تماس اول را درخشان گرفته یا خیر.»

محمد زاده درباره افشای فایل صوتی اظهارات سرمربی پرسپولیس در برنامه 90 اظهار داشت: «ما در این باره به عنوان مدعی العموم ورود می کنیم که چرا بدون اطلاع طرف مقابل صدای او روی آنتن زنده پخش شده است. وقتی از سعداوی این سوال را کردیم که چرا این کار را انجام داد گفت که وکیل درخشان می گفت ما هر فایل صوتی داریم را رو کنیم و ما هم برای اثبات حقانیت مان ناگزیر شدیم که این کار را انجام بدهیم.»

 وی ادامه داد: «ما رسیدگی به پرونده درخشان و سعداوی را شروع کرده ایم تا دیگر این فکر به ذهن کسی خطور نکند که صدای کسی را ضبط کند و بی اذن و اجازه او اقدام به انتشارش کند. در واقع می خواهیم مانع از بدعت گذاری در فوتبال کشور شویم.»

محمدزاده درباره اینکه گفته می شود بین درخشان و سعداوی در جلسه درگیری به وجود آمده است گفت: «چه کسی این اطلاعات غلط را داده است؟ درخشان و سعداوی وقتی وارد کمیته شدند با هم دست دادند. البته متوجه نشدم که روبوسی کردند یا نه. در حاشیه جلسه هم درباره مباحث فنی فوتبال و اینکه پرسپولیس و فولاد در نقل و انتقالات چه کرده اند صحبت می کردند. بنابراین خبر درگیری آنها در جلسه از اساس غلط است.»

 اخبارورزشی  - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------