اظهارات جدید آذری درباره آخرین وضعیت انتقال مسلمان به استقلال



اخبار,اخبارورزشی,محسن مسلمان

 

  اخبار ورزشی  - یکشنبه گل محمدی نظر نهایی را درباره این بازیكن می دهد؛
اظهارات جدید آذری درباره آخرین وضعیت انتقال مسلمان به استقلال

مدیرعامل ذوب آهن گفت: «متاسفانه اتفاقات قشنگی در بازی روز گذشته ذوب آهن مقابل تراکتورسازی رخ نداده است.»

سعید آذری در رابطه با وضعیت محسن مسلمان اظهار داشت: «تا روز گذشته که هیچ اتفاق جدیدی درباره وضعیت مسلمان نیفتاده بود و همانطور که پیش از اعلام کرده بودیم، رضایت نامه اش برای استقلال صادر نشده است. امروز و فردا هم تعطیل است و فکر می کنم روز یکشنبه بتوانیم به تصمیم نهایی درباره این جوان برسیم. البته قطعا هر تصمیمی که گل محمدی بگیرد، ما آن را اعمال خواهیم کرد.»

وی با اشاره به شکست روز گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز تصریح کرد: «متاسفانه اتفاقات قشنگی در بازی روز گذشته ذوب آهن مقابل تراکتورسازی رخ نداده است. با اینکه تیم ما بعد از 5 بازی سنگین به تبریز رفته بود تا امتیاز بگیرد و بازی زیبایی نیز از خود به نمایش گذاشت اما به دلیل برخی از اتفاقات و علی رغم شایستگی شکست خورد. به هر حال از تلاش بازیکنانم تشکر می کنم که توانستند یک بار بازی را به تساوی بکشانند.»

 مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: «من تبریز نبودم اما گزارشی که به من رسیده، نشان می دهد که شرایط بازی عادی نبوده است. شنیده ام فضای داوری تحت تاثیر یکسری جنجال هایی قرار گرفته که اصلا قشنگ نیست.»

آذری در پایان در خصوص دعوت یک بازیکن از ذوب آهن به تیم ملی با وجود نتایج اخیر ذوب آهن گفت: «درباره بحث تیم ملی من نقطه نظر فنی نمی توانم بدهم و بهتر است که به نظرات کی روش احترام بگذاریم. به هر حال یک بازیکن از ما به نام حسن زاده که خیلی هم خوب کار کرده دعوت شده است که از این بابت خوشحالیم.»

 اخبار ورزشی - كاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------