درگیری لفظی در رختکن پرسپولیس پس از گاف‌های عجیب!



اخبار,اخبار ورزشی,سوشا مکانی


 اخبار ورزشی  -گل به خودی ها کار دست بنگر و مکانی داد؛
درگیری لفظی در رختکن پرسپولیس پس از گاف‌های عجیب!

 دروازه بان پرسپولیس با انتقادات تند مدافع تیمش در رختکن مواجه شد.

سوشا مکانی امسال با اشتباهات متعددی که داشته، انتقادهای زیادی از سوی کارشناسان و البته هواداران علیه خود برانگیخته است.

مکانی در آخرین گاف های خود در بازی مقابل فولاد بسیار ضعیف بازی کرد و روی هر دو گل حریف مقصر بود. جالب اینجاست که بنگر یکی از ضعیف ترین بازی هایش را به نمایش گذاشت و در هر دو گل نیز نقش داشت که البته روی گل اول تقصیری نداشت.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که پس از این مسابقه در رختکن پرسپولیس درگیری لفظی شدیدی بین مکانی و بنگر آن هم در مقابل حمید درخشان سرمربی این تیم رخ داده است.

گویا سوشا در راه رسیدن به رختکن، از مهاجمان تیم ایراد می‌گیرد که چرا این همه موقعیت را از دست دادند. همین جملات سوشا، آتش اختلافات را شعله‌ور کرد.

بنگر رو به او گفت: «تو چرا حرف می‌زنی؟ این گل بود که خوردی؟ چطور توانستی این‌طور گل بخوری؟ مگر من در زمان کرنر داد نزدم که بیرون نیا؟ مگر نگفتم کرنر را روی تیر یک می‌فرستند؟»

سوشا برای توجیه خود جواب می‌دهد: «قبل از ضربه گفتم "من"؛ یعنی من می‌آیم بیرون و توپ را می‌زنم!»

بنگر هم جواب می‌دهد: «پس چرا توپ را نزدی؟ چرا فقط بیرون آمدی؟ اصلاً وقتی من گفتم بمان داخل دروازه، چرا از دروازه‌ات خارج شدی؟»

پس از آن بنگر که می بیند سرمربی تیمش سکوت کرده و هیچ واکنشی به این دعوا نشان نمی دهد به او می گوید: «این هم شد گلر؟! هر توپی توی چهارچوب باشه گله...»

حمید درخشان هم وقتی دید که بنگر حسابی یکه تازی می کند از دست او عصبانی می شود و به آمار این بازیکن در به ثمر رساندن گل به خودی اشاره می کند.

در همین راستا با خبر شدیم که شدت ناراحتی درخشان از بنگر تا حدی است که حتی احتمال دارد نام وی را برای نیم فصل دوم در لیست مازاد قرار بدهد. 


  اخبار ورزشی  - جام

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------