آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

درخشان : شرایط اینگونه باشد از پرسپولیس می روم



اخبار,اخبارورزشی,درخشان

 

 اخبار ورزشی  - درخشان :
شرایط اینگونه باشد از پرسپولیس می روم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد اگر شرایط این باشگاه به همین منوال ادامه داشته باشد از سمتش کناره گیری خواهد کرد.

  حمید درخشان که تیمش حال و روز خوبی ندارد و با قرار گرفتن در رده هشتم به تعطیلات رفته است ضمن بیان این مطلب افزود: آبرو و اعتبارم را بیش از هر چیزی دوست دارم و اگر شرایط باشگاه به همین منوال ادامه داشته باشد و مسئولان به کمک این باشگاه نیایند از سمتم کناره گیری می کنم و حاضر نیستم به این روند ادامه دهم.

وی همچنین با اشاره به اشتباهاتی که سوشا مکانی و نیلسون درون دروازه این تیم داشته اند گفت: با این شرایط به فکر جذب یک دروازه بان جدید هستیم و مذاکرات را در این زمینه انجام خواهیم داد تا اگر شرایط فراهم شد دروازه بان جدیدی را به خدمت بگیریم. ما به خاطر اشتباهاتی که این دو بازیکن داشته اند امتیازات زیادی را از دست داده ایم. یک مربی و یک تیم مگر چقدر امتیاز می تواند بدست بیاورد که اینگونه فرصت ها را از دست بدهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در برنامه چهار چهار دو رادیو جوان حضور پیدا کرده بود در پاسخ به این پرسش که چگونه شد پذیرفتید به عنوان سرمربی این تیم فعالیت کنید گفت: از من درخواستند کردند تا بیایم و به پرسپولیس کمک کنم. بنده هم مذاکراتی را با مسئولان داشتم و پاسخ مثبت دادم و آمده ام تا به تیم کمک کنم.

درخشان در پاسخ به این پرسش که ابهاماتی در خصوص حضور شما در ادامه رقابت های لیگ برتر باقی مانده است گفت: من چیزی در این مورد نشنیده ام. اگر قرار است کسی به من بگوید که سرمربی نباشم و یا اولتیماتومی داده شود باید از سوی مدیرعامل و یا اعضای هیات مدیره باشد که تاکنون چنین مسئله ای به من اعلام نشده است. تا این لحظه هیچ بحثی در این زمینه با من نشده و با قدرت به کارم ادامه خواهم داد.

وی افزود: مسائلی که بیرون از باشگاه مطرح می شود بیشتر گمانه زنی و نظراتی است که دوستان مطرح می کنند و خیلی رسمی نیست. من باید از آقای سیاسی تشکر کنم که همیشه قوت قلب من بودند و حمایت های خوبی از کادر فنی داشتند. هر بازی که ما برگزار می کردیم تماس می گرفتند و می گفتند که با قدرت به کارت ادامه بده.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تنها کسی که می تواند در مورد تغییرات و رفتن سرمربی اظهار نظر کند مدیرعامل است که فعلا ما مشکلاتی را در این زمینه داریم و نمی توانیم برای تیم تصمیم بگیریم. ما حتی نمی توانیم یک نامه نگاری ساده با باشگاه های دیگر داشته باشیم تا بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را برای نیم فصل دوم در اختیار بگیریم. امیدوارم مشکلات ایشان هر چه سریعتر حل شود تا پرسپولیس بتواند خودش را برای نیم فصل دوم تقویت کند چرا که حریفان ما در لیگ قهرمانان آسیا مجهز شده اند و اگر ما با این شرایط وارد مسابقات شویم ممکن است له شویم.

حمید درخشان در پاسخ به این پرسش که اگر این روند ادامه داشته باشد و باشگاه سروسامان نگیرد آیا به کارتان در پرسپولیس ادامه خواهید داد یا خبر گفت: به هر حال هرکسی آستانه تحملی دارد. من به پرسپولیس امده ام تا به این تیم کمک کنم اما اگر بخواهد همین روال ادامه داشته باشد و کسی به داد باشگاه نرسد من هم نمی مانم و با صراحت اعلام می کنم که قادر به همکاری نیستم و کناره گیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد و تا چند روز دیگر نتوانیم بازیکنان مد نظرمان برای نیم فصل دوم را در اختیار بگیریم قطعا از سمتم کناره گیری خواهم کرد. ما می خواهیم تیم را تقویت کنیم اما یک مشکل بزرگتر داریم و آن نداشتن مدیرعامل است. من از مسئولان وزارت ورزش می خواهم که هر چه سریعتر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کنند تا ما بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم.


 اخبار ورزشی  - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------