زندانی شدن سیاسی غافلگیرکننده بود



اخبار,اخبارورزشی,مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - زندانی شدن سیاسی غافلگیرکننده بود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: جعفر کاشانی تعارف کرده که گفته رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیست.

  مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره آخرین وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: فعلاً که وضعیت مثل سابق هست و ما امیدوار هستیم که برای حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه قرار مناسب‌تری صادر شود.

وی درباره حضور منتقمی و کلانی در دادسرا هم اظهار داشت: این دو نفر به عنوان مطلع در دادسرا حاضر شدند و مسئله خاصی نبود.

وی اظهارداشت: البته به دلیل حضور مدیرعامل باشگاه در زندان فشار زیادی بر روی تیم وجود دارد چرا که در فصل نقل و انتقالات هستیم و بیشتر مسائل مالی باشگاه را هم سیاسی مدیریت و تامین می‌کرد و این مسئله بازداشت مدیرعامل باشگاه برای ماغافلگیر کننده بود اما امیدوارم که او هرچه زودتر آزاد شود هرچند که هیأت مدیره هم در این بحث نقل و انتقالات ورود خواهد کرد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که آیا بازداشت سیاسی به دلیل اتهاماتی است که مربوط به مدیریت پرسپولیس در سالهای ۹۰ تا ۹۲ بوده، افزود: بعید می‌دانم که این موضوع عنوان مجرمانه‌ای داشته باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره ورود این تیم به فصل نقل و انتقالات گفت: یک بخش این مسئله به کادر فنی بر می‌گردد و مسئله دیگر به مدیریت باشگاه اما طی یکی دو روز آینده قطعاً این مسئله تعیین تکلیف می‌شود.

خواجه‌وند در مورد فعالیت کمیته فنی باشگاه پرسپولیس هم گفت: اساسنامه باشگاه حدود اختیارات کمیته فنی را تعیین کرده است و آنها هم در فصل نقل و انتقالات قطعا فعالیت بیشتری خواهند داشت.

خواجه‌وند در پایان درباره اینکه جعفر کاشانی در مصاحبه‌ای گفته رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیست، اظهارداشت: شاید او تعارف کرده که این حرف را زده چرا که در آخرین مصوبه هیأت مدیره کاشانی به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شد.

 

 اخبار ورزشی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------