درخشان: فردی که در غیاب سیاسی حق امضا داشته باشد امروز معرفی می‌شود



اخبار,اخبارورزشی , درخشان


 اخبار ورزشی  - فقط حضور حاتمی قطعی شده است؛
درخشان مذاکره با مسلمان را تکذیب کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که در این مدت فقط با بابک حاتمی برای پیوستن به این تیم مذاکره داشته است.

 حمید درخشان درباره جلسه شب گذشته‌اش با امیر رضا خادم گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم و قرار شد به پرسپولیس کمک کند تا مشکلات حل شود. امروز هم جلسه هیئت مدیره در وزارت ورزش برگزار می‌شود تا فردی که در غیاب حمیدرضا سیاسی حق امضا داشته باشد، انتخاب شود تا بتوانیم بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم. باید از یک جا شروع کنیم تا پرسپولیس روی غلطک بیفتد.

 وی در خصوص ناراحتی آذری مدیرعامل ذوب‌آهن به خاطر مذاکره‌اش با محسن مسلمان خاطرنشان کرد: من با هیچ بازیکنی صحبت نکردم و به جز بابک حاتمی با هیچ‌کس حرف نزدم. اگر قرار باشد بازیکنی را جذب کنیم به صورت قانونی به باشگاهش نامه می‌زنیم و با خود بازیکن صحبت نمی‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت این باشگاه عنوان کرد: فعلا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد و هیچ چیز مشخص نیست. مسلما تا جلسه هیئت مدیره برگزار نشود اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

درخشان در واکنش به اینکه در مصاحبه‌ای رادیویی گفته از سمتش استعفا می‌دهد، گفت: همه باید کمک کنند تا پرسپولیس بتواند به روزهای اوجش برگردد، من واقعا یک نفره نمی‌توانم کاری انجام بدهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چک بابک حاتمی امروز و فردا صادر می‌شود تا بتوانیم او را جذب کنیم اما باز هم تاکید می‌کنم غیر از حاتمی با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم.

 اخبار ورزشی  - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------