آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

گفته های نورمحمدی درباره علت خداحافظیش ازپرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا نورمحمدی

 

 اخبار ورزشی  - نورمحمدی : چون حاشیه ندارم حقم را می خورند/ از پرسپولیس می روم تا به جای من یک مدافع بزرگ بگیرند

  علیرضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس روز دوشنبه با لباس شخصی به محل تمرین پرسپولیس رفت تا با بازیکنان این تیم در رختکن، خداحافظی کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ اتفاقی که رخ داد برای بازیکنان پرسپولیس به حدی غافلگیر کننده بود که آنها تصور کردند نورمحمدی می خواهد شوخی کند ولی قیافه نورمحمدی جدی تر از این حرف ها بود. او به سوالات ما پاسخ داد و یک مصاحبه جالب داشت که می خوانید:

*واقعا می خواهی از پرسپولیس بروی؟
به خدا من اهل حاشیه سازی برای پرسپولیس نیستم و نمی خواهم هواداران تصور کنند قصدم چیز دیگری است ولی بله، فکر می کنم عمر حضور من در این تیم به اتمام رسیده و باید بروم.

*اتفاق خاصی رخ داده؟
ببینید در این چندسال چون حرف نزده ام، همه فکر می کنند چیزی نمی فهمم. 6 سال است در پرسپولیس بازی می کنم اما کوچک ترین اعتراضی نکردم. مردم نیمکت نشینی مرا هم دیده اند، فیکس بودنم را هم دیده اند. چون حاشیه ندارم، حقم را می خورند. من بازیکن قدیمی تیم هستم و همه جوره پای پرسپولیس ایستادیم. چه آن روز که تماشاگران به ما توهین می کردند و چه روزی که قهرمان جام حذفی شدیم. حالا یک عده به تیم آمده اند که فقط ادعا دارند و البته از من و محمد نوری هم بیشتر پول می گیرند.

*چه کسانی؟ واضح تر توضیح بده.
مردم بهتر می دانند.آن بازیکنان نفر اول هم پول گرفته اند اما باید در کار ببینید چه کسی پرسپولیسی است و چه کسی فیلم بازی می کند. همه بازیکنان رفقای من هستند ولی باید بگویم مردم هم فهمیده اند کدام یک از بازیکنان پای تمام مشکلات پرسپولیس ایستادند و کدام بازیکنان فیلم بازی می کنند. مردم ما به خصوص هواداران پرسپولیس بسیار باهوش هستند.

*حالا برنامه ات چیست؟
من امروز به دیدار مدیران باشگاه می روم. اگر از نظر فنی به درد پرسپولیس نمی خورم، می روم تا یک مدافع بزرگ به جای من بگیرند. شرایط زندگی من به مشکل برخورده است. ممنوع الخروج شده ام. هر کسی که مدیرعامل می شود، فقط حرف می زند. اول فصل گفتند جدا شو، من هم بدون هیچ حرف و حدیثی رفتم پی کارم. دو روز بعد گفتند برگرد، من برگشتم و 200 میلیون تومان هم تخفیف دادم تا نشان دهم چه کسی پرسپولیسی است اما حالا ببینید اوضاع ما چطور است. من نمی دانم این چه رفتاری است که با ما دارند. بنده خدا محمد نوری در فرودگاه فهمید ممنوع الخروج است.

*اینکه در این شرایط حرف از جدایی می زنی، تصمیم احساساتی است؟
نه واقعا خسته شده ام و می خواهم تکلیفم را بدانم. من روی نیمکت هم نشستیم اما یک کلام حرف نزدیم چون پرسپولیس را دوست دارم. با این همه مربی کار کردم اما هر کسی می آید اول مرا نیمکت نشین می کند و بعدا به ترکیب برمی گردم. پول که نمی دهند ولی هر وقت قرار است تیم را جریمه کنند، نام مرا نفر اول می گذارند. 30 درصد و 15 درصد جریمه شدم اما صدایم درنیامد. ببینید در این سال ها در چند پست بازی کردم اما هیچ کس مرا ندید چون بلد نبودم با صدای بلند اعتراض کنم. حالا هم اگر مرا نمی خواهند، راحت بگویند به خدا قسم بدون ساختن حاشیه ای از تیم می روم. من می روم تا ان شالله باشگاه به جای من یک مدافع بزرگ بگیرد. این طوری خیلی بهتر است.


 اخبار ورزشی  - خبر آنلاین
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------