آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

اجازه نمی دهیم کسی به پرسپولیس صدمه بزند!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی  - افراد دلسوز به آرامش پرسپولیس کمک کنند
اجازه نمی دهیم کسی به پرسپولیس صدمه بزند!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش اعلام کرد نگرانی برای واگذاری پرسپولیس وجود ندارد و ما کنار هواداران این تیم هستیم.

مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: نگرانی هواداران و پیشکسوتان از مسایل این روزهای پرسپولیس برای مدیران وزارت ورزش مهم است و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات این باشگاه به کار بسته اند و امروز امیدوارم خبرهای خوبی به اطلاع آنها برسد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش افزود: آقای گودرزی به طور جدی از روزهای گذشته پیگیر حل مشکلات پرسپولیس است و کاملا به مسایل این باشگاه اشراف دارد. وی در دیدار با مسئولان و مدیران وزارت ورزش تاکید کامل بر حمایت مادی و معنوی از پرسپولیس و تقویت این تیم برای جام باشگاه های آسیا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران دارد و جای نگرانی برای آینده پرسپولیس نیست.

ناظمی با اشاره به هیاهوی تبلیغاتی برخی منتقدان گفت: به نظرم افراد دلسوز واقعی کشور و ورزش به جای راه انداختن موج نگرانی در ورزش از طریق تحلیل ها و اخبار کذب، به آرامش آن کمک کنند و اجازه دهند وزارتخانه و مدیران برنامه های روشن خود را برای سامان دادن به این دو باشگاه و بخصوص موضوع مهم واگذاری که سالیان سال فوتبال کشور درگیر آن است با صحت و سرعت به پیش ببرند.

وی اضافه کرد: هیات مدیره پرسپولیس امروز جلسه مهمی دارند و بزودی اخبار آن از طریق باشگاه اعلام می شود و قطعا نگرانی از بابت هزینه نقل و انتقال بازیکنان، آماده سازی تیم برای جام باشگاه های آسیا و همین طور واگذاری این تیم وجود ندارد و وزارت ورزش و جوانان در کنار هواداران است و اجازه نمی دهد حواشی برخی جریان ها و افراد به این تیم مردمی صدمه ای وارد کند.

  اخبار ورزشی  - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------