بمب خبری پرسپولیس / جانشین سوشا یا نیلسون مشخص شد!



  اخبار,اخبار ورزشی,جانشین سوشا 

 اخبار ورزشی  -  بمب خبری پرسپولیس / جانشین سوشا یا نیلسون مشخص شد!

پس از منتفي شدن جذب وحيد طالب‌لو، شنيديم پرسپوليسي‌ها به دنبال يك سنگربان با‌تجربه اما بي‌ادعاي ديگر هستند كه روي نيمكت بنشيند و صدايش هم در نيايد.

 مدیران جالبی در این فوتبال داریم و مربیانی جالب‌تر! به طور مثال مي‌توان به باشگاه پرسپوليس اشاره كرد. متأسفانه نوعي رودر‌بايستي و شايد هم لجبازي (!) سراسر وجودشان را گرفته كه عملكرد آنان را تحت تأثير قرار داده است.

اصل سخن‌مان به ماجراي مشهور (!) سوشا مكاني و نيلسون برزيلي برمي‌گردد. زمين و زمان به حميد درخشان ياد‌آور شدند كه يكي از اين دو بايد به عنوان گلر فيكس انتخاب شود و ديگري تمكين كند و به عنوان دروازه‌بان ذخيره روي نيمكت بنشيند، در غير اين صورت جدايي سوشا يا نيلسون اجتناب‌ناپذير است اما به خرج سرمربي پرسپوليس نرفت كه نرفت! به طور مثال حميد درخشان با اصرار به استفاده از سيستم چرخشي نه تنها تمركز نيلسون و سوشا مكاني را بر هم زد و زمينه اشتباهات عجيب و بچگانه اين دو را فراهم ساخت بلكه خود نيز متضرر شد. سرمربي پرسپوليس به ذوب‌آهن باخت و در مرحله نيمه‌نهايي جام‌حذفي از اين رقابت‌ها كنار رفت و در عين حال در ليگ ‌برتر نيز شكست‌هاي عجيب و غريبي را برابر نفت تهران و فولاد خوزستان تجربه كرد تا موقعيتش بسيار متزلزل شود.

از طرفي نيلسون برزيلي كه به جرأت بهترين دروازه‌بان فصل گذشته ليگ ‌برتر بود نيز دچار افت شديد شد و هرگز نتوانست خاطرات آن گلر كم‌اشتباه ليگ سيزدهم را براي هواداران پرسپوليس تكرار كند.
از طرف ديگر سوشا مكاني نيز اشتباهاتي مرتكب شد كه در ليگ محلات هم ديده نمي‌شود و همين سوتي‌هاي عجيب باعث شد تيم‌ملي را از دست داده و مثل جام‌جهاني نتواند مسافر جام ملت‌هاي آسيا شود و...

حالا از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد حميد درخشان پس از مشورت - بخوانيد توصيه! - با يكي از مسئولان ارشد باشگاه كوتاه آمده و به اين جمع‌بندي رسيده كه از بين سوشا مكاني و نيلسون برزيلي، يكي را نگه داشته و عذر ديگري را بخواهد!

بر همين اساس از هر دو گلر به ويژه سوشا مكاني خواسته شده تا اطلاع ثانوي سكوت كرده و از ايجاد حاشيه پرهيز كنند.

همچنين اخبار تكميلي حكايت از آن دارد كه تكليف جدايي سوشا مكاني يا نيلسون برزيلي تا آخر هفته جاري (جمعه آينده) مشخص خواهد شد.

توضيح ضروري: پس از منتفي شدن جذب وحيد طالب‌لو، شنيديم پرسپوليسي‌ها به دنبال يك سنگربان با‌تجربه اما بي‌ادعاي ديگر هستند كه روي نيمكت بنشيند و صدايش هم در نيايد. گويا اسم اين دروازه‌بان حسن رودباريان است و اگر به همين زودي‌ها شاهد حضور اين دروازه‌بان مسن در پرسپوليس بوديد چندان تعجب نكنيد. از ما گفتن بود!

 اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------