گفته های نکونام درباره جدایی‌اش از اوساسونا و بازگشت به استقلال



اخبار,اخبارورزشی,جام ملت‌های آسی


 اخبار ورزشی  - نکونام؛
6ماه بعد از رفتنم به استقلال می خواستم برگردم

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «همه چیز در زندگی پول نیست، مهم این است که خوشحال باشید و من در اوساسونا خیلی خوشحالم.»

جواد نکونام در آخرین مصاحبه‌اش در پمپلونا پیش از سفر به تهران از جدایی‌اش از اوساسونا و بازگشت به این تیم گفت.

نکونام گفت: «می‌خواهم از سال 2012 صحبت کنم، در آن زمان خانواده‌ام غمگین بودند و از من خواستند به ایران بازگردم و من پس از 7 سال به خانه بازگشتم و در ایران فرصت بازی در استقلال به من داده شد. به من گفته شد اوساسونا را ول کردی چون در ایران پول بیشتری به تو دادند اما این‌طور نبود چون در این صورت به امارات می‌رفتم که پیشنهاد خیلی بهتری به من داده بود.»

 وی افزود: «من برای یک سال و نیم در استقلال بودم. در فصل اول قهرمان لیگ شدیم و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم و من در بین بهترین بازیکنان سال آسیا قرار گرفتم اما در همان زمان که در استقلال بودم، اخبار اوساسونا را پیگیری می‌کردم، من برای همیشه "اوساسونیستا" هستم.»

 نکونام ادامه داد: «پس از 6 ماه حضورم در استقلال سعی کردم به پمپلونا بازگردم. من با مربی تیم و همچنین آنخل مارتین گونزالس کسی که همیشه به من کمک کرده است، صحبت کردم و در ژانویه 2013 امکان بازگشتم فراهم شد اما آرچانکو رئیس وقت اوساسونا مانع شد.»

 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: «آخرین بازی فصل قبل اوساسونا زمانی بود که من و مسعود در تمرینات تیم ملی برای جام جهانی بودیم و با سقوط تیم، ما هم در کنار طرفداران غمگین شدیم و من حتی فکر می‌کردم که کاش در کنار تیم بودم و کمک می‌کردم. من می‌دانستم که بازگشت، بهترین تصمیم است.»

 نکونام در ادامه تاکید کرد: «همه چیز در زندگی پول نیست، مهم این است که خوشحال باشید و من در اوساسونا خیلی خوشحالم. در روز بازگشتم به اوساسونا از دیدن طرفداران در استادیوم شگفت‌زده شدم و این چیزی است که با پول نمی‌توان خرید.»

 جواد در ادامه گفت: «من برای جام ملت‌های آسیا انگیزه بالایی دارم اما اوساسونا را فراموش نمی‌کنم. من مطمئن هستم که در دور برگشت نتایج بهتری خواهیم گرفت و هفته به هفته بالاتر خواهیم رفت.»

 اخبار ورزشی  - خبر ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------