قول آندو به افشارزاده



اخبار,اخبارورزشی, مدیرعامل استقلال


 اخبار ورزشی -  در گفتگو با مدیرعامل استقلال مطرح شد؛
قول آندو به افشارزاده برای پیوستن به این تیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «بازی کردن با تیم های دسته چهارمی در اردوی آفریقا برای تیم ملی هنر نیست.»

 بهرام افشارزاده در رابطه با آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: «خدا را شکر وضعیت نقل و انتقالات باشگاه خوب است. با پیگیری های که نظری جویباری، مسئول نقل و انتقالات انجام داده، بازیکنان مدنظر کادرفنی جذب شده و تمام تلاش ما این است که تا آخر وقت فردا پرونده نقل و انتقالات استقلال را ببنیدم.»

وی درباره وضعیت بیگ زاده که اعلام کرده امروز با افشارزاده جلسه دارم، خاطرنشان کرد: «بنده قرار جلسه ای با او ندارم. بیگ زاده اگر دوست داشت می تواند به باشگاه بیاید.»

افشارزاده در خصوص اینکه احتمال حضور تیموریان در پرسپولیس وجود دارد، گفت: «من اطلاع دقیقی از این مساله ندارم اما آندو در آخرین جلسه ای که با ما داشت، قول داد به تراکتورسازی برود.»

 وی درباره لیست نهایی کی روش برای جام ملت های آسیا تصریح کرد: «نفرات دعوت شده تشخیص سرمربی تیم ملی بوده و فکر نمی کنم نیازی باشد که کسی موضع گیری کند. بازیکنانی که دعوت شدند، حتما به درد کار کی روش می خوردند که آنها را برای تیم ملی دعوت کرده اند.»


مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه تیم ملی در جام ملت ها موفق خواهد شد، گفت: «امیدوارم تیم ملی موفق باشد. ما از کشورهای عربی از نظر فوتبالی خیلی جلو هستیم، البته در چند وقت اخیر کی روش با مصاحبه هایی که انجام داده، به نوعی فرار رو به جلو انجام می دهد. چه نیازی بود که تیم ملی 10 روز در آفریقای جنوبی اردو بزند. بازی کردن با تیم های دسته چهارمی آفریقا هنر نیست.»

 وی در ادامه در رابطه با غیبتش در مراسم تولد ناصر حجازی افزود: «از من دعوت رسمی به عمل نیامده بود. البته از دوستان پذیرایی خوبی به عمل آمده بود، اگرچه من گرفتار هم بودم.»

 مدیرعامل استقلال در پایان گفت: «از همین جا به تمام هواداران استقلال اطمینان می دهم تیم خوبی را برای ادامه فصل آماده کنیم تا انشاالله نتایج بهتری از نیم فصل اول بگیرد.»

 اخبار ورزشی  - کاپ
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------