کریم باقری با لباس تراکتورسازی +عکس



 اخبار ورزشی  - کریم باقری با لباس تراکتورسازی +عکس

 کریم باقری به خانه اصلی اش یعنی تراکتورسازی تبریز برگشته است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس پس از سال ها پیراهن تراکتورسازی را به تن کرد.

کریم باقری یکی از چهره های محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران است که سال ها در سطح اول فوتبال این مملکت توپ زد و خاطرات بسیار درخشانی از او در ذهن ایرانی ها باقی مانده است. از زدن گل اول به تیم ملی استرالیا در بازی تاریخی ملبورن گرفته تا گلزنی به لبنان در جام ملت های آسیا در سال 2000. کریم در فصل دهم و زمان سرمربی گری علی دایی آن قدر روی نیمکت پرسپولیس نشست تا بالاخره خسته شد و تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند.

خداحافظی او از تیم ملی نیز در روز بازی ایران مقابل برزیل شکل گرفت، در دیداری که در کشور امارات برگزار شد. به هر حال آقاکریم حق بزرگی به گردن فوتبال ایران دارد اما او سال ها قبل اولین بار با پیراهن تراکتورسازی تبریز به فوتبال ایران معرفی شد. درخشش در تراکتورسازی فصل 71-72 با سرمربی گری واسیلی گوجا. مرد رومانیایی که به عنوان مهندس اجرایی برای نظارت برعملکرد کارخانه تراکتورسازی به تبریز رفته بود، به یکباره سودای مربی گری به سرش زد و یک تیم جذاب ساخت که ستاره آن تیم، کریم باقری بود. آقاکریم به سرعت پله های ترقی را پیمود و به یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشور بدل شد.


او اما هفته گذشته که به شهر تبریز سفر کرده بود، سری به تمرینات تراکتورسازی هم زد. رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی یکی از صمیمی ترین دوستان باقری است و از او دعوت کرده بود سر تمرین رفته و دقایقی با بازیکنان صحبت کند اما کریم تصمیم دیگری گرفت و با همبازیان سابقش به محل تمرین این تیم رفت تا قرار یک بازی دوستانه با بازیکنان کنونی تراکتورسازی را بدهد.


اتفاقا بازی انجام شد و تیم کنونی تراکتور توانست با حساب 7 بر 2 تیم پیشکسوتان را شکست دهد اما نکته جالب برای هواداران تراکتورسازی این بود که آقاکریم مجددا و پس از حدود 20 سال، بار دیگر پیراهن تراکتورسازی را به تن کرد.

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 اخبار ورزشی  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------