چه کسی جانشین معروف می‌شود؟



اخبار,اخبارورزشی,سعید معروف


اخبار ورزشی  - چه کسی جانشین معروف می‌شود؟

 پس از قطعی شدن پیوستن سعید معروف به تیم زنیت کازان روسیه از والیرو ورمیگلو و بنجامین تونیاوتی به عنوان جانشینان احتمالی وی در تیم شهرداری ارومیه یاد می‌شود.

 سعید معروف با گرفتن رضایت نامه از شهرداری ارومیه رسما از این تیم جدا شد تا دو هفته‌ دیگر در ترکیب ثابت تیم زنیت کازان روسیه قرار بگیرد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه بلافاصله پس از جدایی او، رایزنی‌ها را برای جذب یک پاسور جدید آغاز کردند.

در حالی که فعلا سعید سید عباسی (دایی سعید معروف)، به عنوان پاسور اصلی تیم شهرداری ارومیه شناخته می‌شود، رایزنی‌هایی برای جذب والیرو ورمیگلو ، پاسور سابق تیم ملی ایتالیا و بنجامین تونیاوتی ، پاسور فعلی تیم ملی فرانسه و باشگاه زنیت کازان روسیه آغاز شده است.

البته گفته می‌شود احتمال بازگشت پتکوویچ، پاسور سابق تیم شهرداری ارومیه و تیم ملی صربستان نیز وجود دارد.

دور برگشت لیگ برتر والیبال از چهارشنبه این هفته‌ آغاز خواهد شد. شهرداری ارومیه در دور رفت بدون شکست و واگذاری حتی یک ست مقتدرترین تیم لیگ لقب گرفته بود. باید دید پس از جدایی سعید معروف سایر ستارگان ارومیه می‌توانند برای نخستین بار این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برسانند و یا هم‌چنان شهرداری ارومیه در حسرت کاپ طلای لیگ برتر می‌ماند.


 اخبار ورزشی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------