واکنش کفاشیان به خداحافظی علی کریمی



اخبار,اخبارورزشی , علی  کفاشیان


 اخبار ورزشی  - اگر کی‌روش عصبانی بوده من به جای او می‌خندم!
کفاشیان: کریمی باید صبر بیشتری داشته باشد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نمی دانیم چه اتفاقی افتاده که کریمی حاضر نشده همراه تیم برود.

علی کفاشیان در گفت وگو با خبرنگاران در ارتباط با وضعیت علی کریمی عنوان کرد: او بدون اطلاع به ما در تمرین تیم ملی حاضر نشد. بلیت و کارت پرواز هم برای کریمی گرفته بودیم اما بدون اینکه چیزی به ما اعلام کند در اردو حاضر نشد. کارلوس کی‌روش از این مسئله خیلی ناراحت شد که حتی با کریمی تماس گرفتیم تا دلیل نیامدنش را بپرسیم اما او به ما جواب نداد.

وی در رابطه با اینکه کریمی در گذشته هم سابقه چنین رفتارهایی داشته است، عنوان کرد: ما وظیفه داشتیم به عنوان یک استعداد بزرگ با پشنهاد کارلوس کی روش او را دعوت به همکاری کنیم. کریمی با پیشنهاد کی‌روش به تیم ملی‌ آمد و باید دید که چه اتفاقی افتاده است که او چنین تصمیمی را گرفته است.

کفاشیان در رابطه با اینکه آیا کریمی با کی‌روش اختلافی داشته عنوان کرد: چیزی در این مورد نشنیدم. اتفاقا کی‌روش به حضور کریمی علاقمند بود و از اینکه او اردو را ترک کرده بسیار ناراحت بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه گفته می‌شود علی کریمی در عدم دعوت از محمد نوری را برای ترک اردو اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: این مسئله دست ما نیست. نوری تا آخرین لحظه هم در کنار تیم ملی بود و سپس بعد از آن مراسم بدرقه را انجام دادیم. نوری در تمرین آخر تیم ملی هم شرکت کرد. در مورد مسائل فنی کادر فنی تصمیم می‌گیرد و ما هیچ دخالتی در این موارد نداریم.

کفاشیان در مورد کناره‌گیری هادی آیت‌اللهی خاطرنشان کرد: آیت‌اللهی به دلیل گرفتاری‌هایی که داشت استعفا کرد. در 7-6 سال گذشته تغییرات زیادی نداشتیم و اکنون که چند تغییر صورت گرفته برای همه این اتفاق جدید است. به هر حال تغییرات در همه جا وجود دارد.

وی در مورد وضعیت مهدی محمدنبی تصریح کردک: او به عنوان سرپرست در تیم ملی حضور دارد و از نبی در پست‌های دیگری استفاده خواهیم کرد.

کفاشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی به استرالیا می‌رود، عنوان کرد: فکر کردم می‌خواهید بپرسید من چه زمانی عوض می شوم. قرار است 9-8 روز دیگر برای حضور در یک کنگره عازم استرالیا شوم. بازی اول تیم را در آنجا می‌بینیم و سپس به ایران بازمی‌گردم. بازیکنان تیم ملی بسیار مصمم هستند تا رتبه اولی خود را در رده بندی فیفا حفظ کنند و با تمام توان می‌خواهیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا در صورت عدم موفقیت تیم ملی جایگاه او دچار تغییر خواهد شد، گفت: در این مورد بحث نتیجه وجود ندارد.فدراسیون وظایف خود را در رابطه با تیم‌های مختلفی انجام می‌دهد. در جام ملت‌ها 16 کشور زحمت می‌کشند و می‌خواهند نتیجه بگیرند. ریاست هر فدراسیون هر 4 سال یکبار مشخص می‌شود. اگر از عملکرد ما راضی باشند به من رأی می‌دهند اما اگر عملکردمان بد باشد اعضای مجمع ما را عوض می‌کنند. در این مورد مجمع تصمیم‌گیرنده است.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در صورت حضور تیم ملی در فینال جام ملت‌های آسیا رئیس جمهور و وزیر ورزش هم در استرالیا حاضر شوند، عنوان کرد: در این مورد چیزی پیش‌بینی نشده است.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با اینکه علی کریمی اعلام کرده اگر نتوانی خدمت کنی ماندن تو خیانت است، اظهار داشت: احساسم این است که کریمی فکر می‌کرده از وجود او در تیم ملی استفاده نمی‌شود. کریمی باید بداند اگر می‌خواهد در جایی کار کند و به موفقیت برسد باید صبر بیشتری داشته باشد کریمی فرد بسیار با استعدادی است و قطعا می‌تواند در آینده مفید باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کریمی روی ماندن نوری تأکید داشته و وقتی این بازیکن به تیم ملی دعوت نشده، از سمت خود کناره‌گیری کرده است، گفت: کادر فنی با یکدیگر همفکری می‌کنند. فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد.

کفاشیان در رابطه با اینکه هنگام اعزام تیم ملی به استرالیا کی‌روش خیلی عصبانی بوده است، گفت: از این مسئله اطلاع ندارم. اگر کی‌روش عصبانی بوده به جایش من می‌خندم که این موضوع به دیگری در شود.

وی در مورد اینکه آیا دلیل ناراحتی کی‌روش عدم حضور علی کریمی در سفر به استرالیا است، اظهار داشت: حتما این دلیل هم تأثیر داشته است. کی‌روش از من پرسید تو می‌دانی چرا کریمی نیامده و من هم اعلام بی‌اطلاعی کردم.

وی در رابطه با اینکه آیا قرار بوده کریمی روی نیمکت حضور نداشته باشد، گفت: در این مورد کی‌روش تصمیم می‌گیرد. آی‌دی کارت کریمی صادر شده بود و دیگر از این مورد خبری ندارم.

 

 اخبار ورزشی  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------