آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پاسخ جالب علی دایی به پیشنهاد تراکتورسازی برای سرمربیگری



اخبار,اخبار ورزشی , علی  دایی


 اخبارورزشی  - به خطیبی اعتماد کنید، او کارش را بلد است؛
پاسخ جالب علی دایی به پیشنهاد تراکتورسازی برای سرمربیگری

سرمربی سابق پرسپولیس با پاسخ منفی به سرخپوشان تبریز قید سومین پیشنهادش را هم زد تا همچنان دور از فوتبال باشد.

 تراکتورسازی با پاسخ منفی علی دایی مواجه شد. شنیدن این خبر شاید باعث تعجب شما شود زیرا هیچ ذهنیتی از مذاکره این باشگاه و دایی وجود نداشت اما واقعیت ماجرا همین است.

 پس از آن که تراکتور از جام حذفی کنار رفت و نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند و 3 باخت پی‌ در پی، آنها را از صدر جدول لیگ نیز دور کرد، مدیران این باشگاه در اعتماد به سرمربی جوان‌شان دچار تردید شدند، به خصوص که نوع برخورد خطیبی با برخی بازیکنان و اصرار به فرستادن آنها به پادگان باعث شد نگاه‌ها به رسول تغییر کند.

 تیمی که در 8 هفته اول لیگ برتر 19 امتیاز پس‌انداز کرده بود، در 9 هفته بعدی سیر نزولی داشت و تنها 12 امتیاز کسب کرد. آنها خارج از تبریز فقط سایپا را در آب و هوایی عجیب و غریب در کرج بردند و در دیدار مقابل پرسپولیس هم همگان به یاد دارند که چگونه ورق برگشت تا همین دو برد خارج از خانه در کارنامه خطیبی و تیمش در نیم‌فصل اول ثبت شود.

 این آمار و ارقام و آنالیزها شک و تردید مدیران تیم سرخپوش تبریزی را بیشتر و بیشتر کرد. تیمی که در جدال با 4 تیم مدعی و بالای جدول (بدون احتساب خود تراکتور در رده سوم) از مجموع 12 امتیاز فقط 5 امتیاز کسب کرده و نشان داده در بازی‌های سخت ممکن است کارش به بن‌بست برسد.

 تراکتور هفته اول در حالی فولاد را برد که ظهر بازی به اسکوچیچ خبر سکته‌آور محرومیت سربازانش را دادند. تراکتور با سپاهان و استقلال در تبریز تن به تساوی داد، نفت تهران هم در پایتخت 3 امتیاز را از تیم تبریزی به جیب زد و فولاد هم در اولین هفته دور برگشت، ‌انتقام دور رفت را گرفت تا بتوان پای این ادعا مهر تأیید زد که در جدال با مدعیان و به خصوص در خانه آنها نمی‌توان روی تیم رسول حساب باز کرد.

اینها استدلال‌هایی است که منجر به کاهش اعتماد مدیران باشگاه نسبت به خطیبی شده و در بررسی‌های خود بهترین گزینه را علی دایی دانسته و باب مذاکره را با او گشودند. اما در همان مذاکرات اولیه با پاسخ منفی شهریار مواجه شدند.

 یک منبع موثق که از محور گفتگوها مطلع بود، در همین خصوص گفت: «علی دایی به مدیران تراکتور گفته رسول کارش را بلد است و می‌تواند برای فوتبال ایران سرمایه قابل اعتنایی باشد. راه موفقیت هم در ثبات است و بی‌دلیل دنبال برهم زدن آرامش تیم‌تان نباشید. حتی اگر امسال قهرمان هم نشوید، ‌حداقل رسول برای‌تان سنگ بنای یک تیم جوان و بومی را گذاشته که ارزش ادامه کار با او را دارد.»

با همین جملات، دایی قید سومین پیشنهادش را هم زد تا همچنان دور از فوتبال باشد. او قبلاً یک ‌بار قرار بود جانشین یحیی در ذوب‌آهن شود و در پاسخ به پیشنهاد اردشیر سعدمحمدی، مدیر کارخانه ذوب‌آهن نیز از لزوم اعتماد به یحیی و ثبات در تیم حرف زده بود که نتیجه هم داد و یک بار هم به ابراهیم ثنایی، مدیرعامل وقت پیکان پاسخ رد داد.

 اخبار ورزشی  - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------