پولادی زمان رفتنش به خدمت سربازی را اعلام کرد



اخبار,اخبارورزشی,پولادی


 اخبارر ورزشی  - ضمن عذرخواهی از مردم قراردادم تمام شود می روم خدمت؛
پولادی زمان رفتنش به خدمت سربازی را اعلام کرد

ملی پوش لژیونر گفت: «با عذرخواهی از مردم و مقامات، به محض پایان قراردادم در قطر به ایران می‌آیم و قطعاً دوران سربازی را سپری خواهم کرد.»

 مهرداد پولادی سرانجام به جام ملت‌ها رسید. خیلی‌ها تصور می‌کردند او به خاطر مشکلات سربازی، از حضور در این تورنمنت محروم شود اما با تلاش مسئولان وزارت ورزش و پیگیری‌های بازیکنان و مربیان تیم ملی سرانجام مهرداد مجوز حضور در استرالیا را گرفت.

 پولادی پس از این اتفاق از مردم و مقامات عذرخواهی می‌کند و می‌گوید به محض اتمام قراردادش با الشحانیه به ایران بازمی‌گردد تا به سربازی برود.

* در این چند وقته مشکلات زیادی برایت پیش آمد. حرف و حدیث‌های زیادی درست شد. یک روز می‌گفتند دستگیر می‌شوی، روز دیگر می‌گفتند می‌توانی برای ایران بازی کنی. شایعه شد که دیگر به ایران برنمی‌گردی و ...
- واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. روزهای خیلی سختی را در قطر سپری کردم و امیدوارم این روزها تمام شده باشد. این را می‌توانند تمام بازیکنانی که در قطر هستند، شهادت بدهند. من مدیون ایران و مردم کشورم هستم. اصلاً باور اینکه بخواهم خدایی ناکرده به همه زندگی‌ام پشت کنم، برایم آزاردهنده بود، چه رسد به اینکه بخواهم چنین کاری را انجام دهم و دیگر به ایران برنگردم.

 * تو سکوت کرده بودی و طبیعی بود صحبت‌هایی مطرح شود.
- متأسفانه بعضی‌ها داستا‌نسرایی کردند. این را می‌خواهم خیلی شفاف بگویم که من همیشه سرباز ایران بوده‌ام. با مصدومیت در تیم ملی تمرین کردم تا سهمی هر چند کوچک در شاد کردن مردم کشورم داشته باشم.
 
* مشکل سربازی‌ات به کجا رسید؟ چه زمانی قرار است به ایران برگردی و به سربازی بروی؟
- اول از همه باید بگویم می‌دانم هیچ تفاوتی بین من و امثال من با جوانان این مملکت وجود ندارد و باید نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی متعهد بود. من خود را موظف به گذراندن دوران مقدس سربازی می‌دانم و به محض اتمام قراردادم با الشحانیه به ایران برمی‌گردم تا انجام وظیفه کنم.

* چرا زودتر به ایران نیامدی تا به سربازی بروی. در آن صورت شاید خیلی از بحث‌ها پیش نمی‌آمد.
- من به خاطر قراردادی که با الشحانیه داشتم، نمی‌توانستم به ایران بیایم چون در آن صورت باشگاهم می‌توانست با شکایت به فیفا من را محروم کند اما همان طور که گفتم با عذرخواهی از مردم و مقامات، به محض پایان قراردادم در قطر به ایران می‌آیم و قطعاً دوران سربازی را سپری خواهم کرد.

 اخبارورزشی -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------