آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

بازگشت خداداد عزیزی به سرمربیگری؛ شنبه قرارداد می بندم



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی  - پس از توافق با شهرداری تبریز؛
بازگشت خداداد عزیزی به سرمربیگری؛ شنبه قرارداد می بندم

گزینه سرمربیگری تیم شهرداری تبریز گفت: «شهرداری از نظر بازیکن پتانسیل بالایی دارد و می تواند در این فصل جزو تیم های پلی آفی شود.»

خداداد عزیزی درباره جلسه ای که شب گذشته با مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز داشت عنوان کرد: «ما در این نشست به توافقات کلی رسیدیم. یک سری مسائل جزیی مانده و قرار شد من روی این موضوعات فکر کنم. در حال حاضر در مشهد هستم و قرار شد شنبه دوباره راهی تبریز شوم. فکر می کنم در مجموع این مسائل از نظر من قابل حل است و به احتمال زیاد در جلسه بعدی که شنبه برگزار می شود قرارداد امضا کنیم.»

وی افزود: «طبق توافق اولیه صورت گرفته، قرار است فعلا برای نیم فصل در خدمت شهرداری باشم. البته آن زمانی  که مدنظر من است بیشتر از این است و در صورتی اتفاق می افتد که شرایط تیم بهبود پیدا کند.»

 عزیزی درباره اینکه توقع مسئولان شهرداری تبریز از او چیست گفت: «در حال حاضر شهرداری در رتبه دهم جدول است اما از نظر بازیکن پتانسیل بالایی دارد. ما هم زمان کافی برای تقویت تیم داریم. به نظر من شهرداری می تواند در این فصل جزو تیم های پلی آفی شود.»

 اخبار ورزشی  - كاپ
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------