نقش پر رنگ نکونام در قهر علی کریمی



اخبار,اخبارورزشی,  فدراسیون فوتبال


 اخبار  ورزشی  -  شایعه ای که در تهران پیچید؛
نقش پر رنگ نکونام در قهر علی کریمی

در حالی که تیم ملی در استرالیا سرگرم آماده سازی خود برای حضور در جام ملت های آسیاست، در تهران شایعه شده با دخالت كاپیتان تیم ملی، پرونده علی کریمی بسته شد و فدراسیون قید اعزام جادوگر به استرالیا را زد!

 فدراسیون فوتبال که در تلاش بود هر طور شده به علی کریمی دسترسی پیدا کند و با دلجویی از جادوگر، به قهر و دلخوری کریمی و کارلوس كی روش پایان بدهد و کریمی را به استرالیا بفرستد، ناگهان پرونده کریمی را بست و دست از تلاش برداشت.

گفته می شود کی روش که از قهر ناگهانی دستیار خود شاکی است، از استرالیا به فدراسیون پیغام داده دیگر کریمی را در اردو نمی پذیرد اما در تهران شایعه شده کی روش هیچ اظهارنظری در این خصوص نکرده و نکونام مانع اعزام کریمی به استرالیاست!

راست و دروغش گردن راوی که می گفت مشکل کریمی با جواد نکونام است نه با کی روش و کاپیتان تیم ملی که به نوعی در قهر جادوگر نقش داشته تمام توان خود را به کار بسته تا کی روش با حضور کریمی در اردوی تیم ملی موافقت نکند.
 
قصد تایید این شایعه را نداریم اما شایعه سازان می گویند بعضی ها با هماهنگی یک ملی پوش از تهران به کی روش اطلاعات غلط می دهند و به دروغ به سرمربی تیم ملی می گویند کریمی می خواهد علیه تو مصاحبه کند!

 اخبار ورزشی -  رادنیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------