گفتگوي سايت استراليايي با کي روش



اخبار,اخبارورزشی , کي روش


 اخبار ورزشی  -گفتگوي سايت استراليايي با کي روش

سرمربي تيم ملي در گفتگو با يک رسانه استراليايي در مورد علاقه مردم ايران به فوتبال صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در مصاحبه ای که در سایت theaustralian منتشر شده، گفته: اگر به ایران بروید متوجه می شوید که فوتبال در خون مردم این کشور است و آنها عشق فوق العاده ای نسبت به فوتبال دارند. این نکته به تیم من قدرت می دهد چرا که شاگردان من هم عاشق فوتبال هستند."

کی روش در ادامه این مصاحبه در مورد حمایت از تیمش هم صحبت کرده است:" اگر مثل هر کشور دیگری حمایت درستی از ما شود، آن وقت فوتبال ایران می تواند به رده های بالایی برسد اما متاسفانه این حمایت وجود ندارد. دلیل این قضیه البته ورزشی نیست و همین موضوع کار ما را سخت کرده است. متاسفانه تحریم های بین المللی تاثیرش را روی فوتبال ایران گذاشته. اگر قرار به انجام بازی دوستانه باشد، باید برای مسافرت پول داشته باشی. اما وقتی خبری از پول نیست در نتیجه بازی تدارکاتی هم در کار نخواهد بود و به همین دلیل ما تنها با برگزاری یک بازی دوستانه مقابل کره راهی استرالیا شده ایم"

سرمربی تیم ملی با اشاره به بازی با عراق گفته: بازی با این تیم برای ما هزینه ای ندارد و ما از این بازی استقبال کردیم. البته من می دانم که در گذشته مشکلاتی بین دو کشور وجود داشته ولی نباید این مسائل را در ورزش دخالت دهیم. از طرف دیگر این نکته را هم در نظر بگیرید که حریفان ما شرایط آماده سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند. بحرین 12 بازی دوستانه انجام داده. قطر 15 بازی و امارات هم 14 بازی. اما ما امکان چنین کاری را نداشتیم چون خبری از منابع مالی لازم برای برگزاری بازی های دوستانه نبود"

به نوشته سایت استرالیایی، از 23 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی، 13 بازیکن در لیگ ایران بازی می کنند. کی روش درباره این موضوع گفته:" بازیکنان ما از یک نظر حرفه ای هستند چون برای بازی کردن پول می گیرند اما حرفه ای بودن در فوتبال ایران را نمی توان با فوتبال حرفه ای در اروپا مقایسه کرد و تفاوت این حرفه ای گری مثل تفاوت روز و شب است


 اخبار ورزشی  -  ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------