آخرین وضعیت اسطوره فرمول یک در تولد 46 سالگی/شوماخر با شنیدن صدای اعضای خانواده‌‌اش گریه می‌کند



اخبار,اخبارورزشی,شوماخر

 

 اخبار ورزشی  -  آخرین وضعیت اسطوره فرمول یک در تولد 46 سالگی/شوماخر با شنیدن صدای اعضای خانواده‌‌اش گریه می‌کند

 گزارش‌های منتشر شده در مورد شوماخر،حاکی از آن است که قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک با شنیدن صدای اعضای خانواده‌‌اش به گریه می‌افتد.

به گزارش  خبرآنلاین؛شوماخر همچنان در حال ريكاوري از مصدوميت شديدي است كه از ناحيه سر در حين اسكي در دسامبر 2013 دچارش شد و در حال حاضر در يك مركز مخصوص در منزلش در كنار درياچه ژنو درمان مي‌شود. خانواده او از زماني كه بيمارستان را در ماه سپتامبر ترك كرده در كنارش هستند و همسرش در يك بيانيه مطبوعاتي اشاره كرد، بهبود او زمان زيادي خواهد برد اما روزنامه «كوريره دلواسپورت» چاپ ايتاليا مدعي است جزئياتي از عكس‌العمل‌هاي شوماخر به اطرافيانش به ‌دست آورده است.

 

به نوشته اين روزنامه او گاهي اوقات قطرات اشك از چشمانش جاري مي‌شود و زماني كه صداي همسر و يا فرزندانش را مي‌شنود، اشك مي‌ريزد. بنابر اين گزارش چشمان ميشائيل باز است اما كاملاً خيره است و به چيزي توجه نشان نمي‌دهد. او در اين اواخر مي‌توانسته چهره اعضاي خانواده را تشخيص بدهد اما نمي‌تواند با آنها ارتباط داشته باشد. او نمي‌تواند صحبت كند و به صورت مستقل قادر به حركت نيست. تنها با باز كردن چشمانش به صداي اعضاي خانواده پاسخ مي‌دهد.

پشت پنجره مي‌نشيند
«آلبرتو ساباتيني» معاون سردبير روزنامه در مورد صحت اين اطلاعات گفت اين گزارش براساس گفته‌هاي افرادي كه او را مي‌شناسند و ديده‌اند تهيه شده است. او در ادامه گفت: «خبر خوب اين است كه او در رختخواب بي‌تحرك نيست و زماني كه از نظر فيزيكي تحت درمان است، روي صندلي‌‌اش در مقابل پنجره ويلا مي‌نشيند و به كوه‌هاي آلپ نگاه مي‌كند. به نظرم اين عكس‌العمل‌هاي شوماخر نشان مي‌دهد كه او با وجود عدم تحرك بدنش هنوز زنده است و درك مي‌كند.» شوماخر بعد از اين سانحه دو بار تحت عمل جراحي مغز قرار گرفته و شش ماه در كما بود.

  اخبار  ورزشی  -  خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------