خبر محرمانه از راهروهای فدراسیون



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

اخبار ورزشی  -  به نیمه نهایی نرسیم قرارداد سرمربی پرتغالی تمدید نمی شود؛
خبر محرمانه از راهروهای فدراسیون؛ تنها صورت برکناری کی روش

اگر خدای ناکرده تیم‌ملی در آسیا به نیمه نهایی صعود نکند کفاشیان دیگر قرارداد سرمربی پرتغالی تیم‌ را تمدید نخواهد کرد.

کارلوس کی روش، ایران را ته جدول رده بندی تدارکات در جام ملت های آسیا می داند و می گوید تیمی که برای جام ملت های آسیا بسته شده حتی یک دیدار واقعی و مفید برای استرالیا نداشته است و به این ترتیب نمی توان انتظار صد در صدی از این تیم داشت.

این حرف کی روش را باید در رده انتقادها بگذاریم اما این را هم می دانیم که کی روش حق ندارد سورپرایز شود. او تازه به ایران نیامده و حتی پروژه مهم تری چون حضور در جام جهانی را هم در دستور کار خود داشته و به این ترتیب هرگز بیگانه با شرایط فوتبال ایران و تحریم های بین المللی و بلوکه شدن پول ایران نیست.

کی روش بهتر از هر کس دیگری می داند که فوتبال ما چه مشکلاتی دارد و بهتر از هر کس دیگری هم می داند که آنچه برایش مهیا شده است بیش از ظرفیت موجود بوده و شاید در شرایط تحریم در کشورهای دیگر هرگز نمی توانست همین اردوها را هم داشته باشد و از آن مهم تر اینکه یکی از دلایلی که فدراسیونی ها لیگ را هم تعطیل کردند به خاطر آن بود که نتوانسته بودند همه آنچه کی‌روش می خواهد را به وی بدهند!

وگرنه کجای دنیا لیگشان را پنجاه روز تعطیل می کنند و تیم ملی را به دست سرمربی می دهند که برود و دانش خود را به بازیکنان تزریق کند؟ پاسخ ها منفی است.

 یکشنبه شب علی کفاشیان در تلویزیون به اصل ماجرا اشاره کرد. او گفت که کی‌‌روش کمبود بازی تدارکاتی را پیش کشیده تا اگر تیم‌ ملی در جام ملت‌ها نتیجه نگرفت، بهانه‌ای داشته باشد و اگر هم نتیجه گرفت، بگوید در این شرایط توانسته به مقام برسد!

این انتقاد از سوی کفاشیان آن هم علیه کی‌روش جالب است. دیروز خبری شنیدیم که اگر خدای ناکرده تیم‌ملی در آسیا جزو 4 تیم اول قرار نگیرد و به نیمه نهایی صعود نکند کفاشیان دیگر قرارداد سرمربی تیم‌ را تمدید نخواهد کرد.

در قرارداد کی‌روش هم آمده که تمدید آن پس از جام‌ملت ها باید صورت گیرد. به عبارت دیگرحذف تیم‌ ملی در مرحله یک چهارم پایانی به منزله برکناری کی‌‌روش است که تصمیم درستی است. اتفاقی که 4 سال قبل با شکست تیم‌ملی برابر کره جنوبی در همین مرحله برای افشین قطبی رخ داد و انتقادها به کفاشیان آن قدر زیاد شد که وی را تا مرز استعفا پیش برد.

 گفته می‌شود وزیر ورزش هم که از اول با کی‌روش رابطه خوبی نداشت بر حضور تیم‌ملی در جمع 4 تیم‌ اول و کسب مقام تاکید کرده است. حتما می‌دانید این روزها کفاشیان خیلی خوب حرف وزیر را گوش می‌دهد.

 اخبار ورزشی  - روزنامه نود
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------