استقلال در آستانه کسر امتیاز و جریمه سنگین



اخبار,اخبارورزشی,بازیکن خارجی پرسپولیس


 اخبارورزشی  -  شکایت بازیکن پرتغالی دردسرساز شد؛
استقلال در آستانه کسر امتیاز و جریمه سنگین

آبی ها برای طلب 400 هزار دلاری رودریگو توزی، هافبک پرتغالی پیشین خود و رهایی از کسر امتیاز احتمالی از سوی فیفا، 10 روز مهلت دارد.

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال که با کوهی از مشکلات مالی و حاشیه‌ای مواجه هستند هر از گاهی هم با تهدید فیفا مواجه می‌شوند.

مدیران فعلی و سابق سرخابی بارها با مشکل شکایت بازیکنان و مربیان خارجی‌شان به فیفا برخورد داشته‌اند با این حال هیچ تغییر رویه‌ای در سیاست جذب مربی و بازیکن خارجی پرسپولیس و استقلال دیده نمی‌شود و این 2 باشگاه همچنان چوب نداشتن مدیریت و مشاوره صحیح در امر نقل‌وانتقالات بازیکنان و مربیان خارجی را می‌خورند.

پرونده قطور و جنجالی پرسپولیس با ژوزه مانوئل پرتغالی هنوز در جریان است و پرسپولیس سر این پرونده و دیگر شکایت‌های خارجی تا آستانه کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر هم رفته است.

استقلال گرچه به نسبت پرسپولیس مشکلات کمتری داشته اما شکایت‌های خارجی هر از گاهی دامن آبی‌های پایتخت را هم می‌گیرد. استقلال که به تازگی با ساموئل و یرکوویچ تسویه کرده و خطر کسر امتیاز رفع شده بود، دوباره با یک اولتیماتوم دیگر از سوی فیفا مواجه شده است.

آبی ها برای طلب 400 هزار دلاری رودریگو توزی، هافبک پرتغالی پیشین خود و رهایی از کسر امتیاز احتمالی از سوی فیفا، 10 روز مهلت دارد.

این بازیکن سابق تراکتورسازی که همراه امیر قلعه‌نویی به استقلال آمد و نتوانست مثل تراکتورسازی موفق باشد از جمله 5 بازیکن خارجی استقلال است که به دلیل نگرفتن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و حکم به محکومیت استقلال مبنی بر پرداخت مطالبات گرفته است.

 اگر استقلالی‌ها در مدت باقی​مانده با توزی تسویه نکنند یا با او به توافق نرسند، ضمن این‌که با خطر کسر امتیاز مواجه می‌شوند، به رقم 400 هزار دلاری طلب توزی، جریمه و دیرکرد نیز اضافه خواهد شد.

 این اولتیماتوم در شرایطی به باشگاه استقلال داده شده که بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال برای تعطیلات و استراحت به آمریکا سفر کرده و در غیاب او پندار توفیقی باید امور باشگاه را رتق و فتق کند.

 از دیگر مشکلاتی که این روزها گریبان استقلال را گرفته، پرداخت 50 درصد قرارداد هندریک هلمکه، بازیکن جدید برزیلی - آلمانی این تیم است.
 
هلمکه بعد از انعقاد قرارداد با استقلال در نقل‌وانتقالات نیم فصل برای گذراندن تعطیلات کریسمس به کشورش بازگشت. این بازیکن دورگه برزیلی- آلمانی برای دادن تست پزشکی از 15 دی ماه در تهران حضور یافت اما به اردوی استقلالی‌ها در کیش نرفته است.

 اخبار ورزشی  -  خراسان ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------