حرکت جالب هواداران رونالدو پس از حمایت پلاتینی از نویر



اخبار,اخبارورزشی,توپ طلا


 اخبارورزشی  -  کوبیدن 61 شوت به دیوار منزل پلاتینی؛
حرکت جالب هواداران رونالدو پس از حمایت پلاتینی از نویر

گروهی از طرفداران ستاره پرتغالی رئال مادرید در واکنش به اظهارات اخیر رئیس یوفا در خصوص تمایل وی به پیروزی سنگربان تیم ملی آلمان در کورس کسب توپ طلا، اقدام عجیبی انجام دادند.

یک آژانس تبلیغاتی پرتغالی کمپینی با عنوان "بیایید از شر پلاتینی خلاص شویم" به راه انداخته است تا هواداران کریستیانو رونالدو از این طریق از رئیس فرانسوی یوفا به خاطر اظهارات اخیرش در خصوص رقابت سه نامزد کسب توپ طلای سال 2014 انتقام بگیرند.

پلاتینی اخیراً در بیانیه‌ای از مانوئل نویر، سنگربان تیم ملی آلمان به خاطر درخشش وی در جام جهانی 2014 به عنوان شایسته‌ترین گزینه برای کسب توپ طلای فیفا در سال 2014 یاد کرد و گفت ترجیح می‌دهد که دروازه‌بان بایرن مونیخ باارزش‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را کسب کند تا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی.

اظهارات اخیر پلاتینی به مذاق طرفداران رونالدو خوش نیامده است و در این بین گروهی از هواداران دوآتشه او اعتراض خود را به شیوه‌ای عجیب نشان داده‌اند.

چندین نفر از طرفداران برنده توپ طلای سال 2013، مقابل منزل میشل پلاتینی در حومه پاریس گردهم آمدند و در مجموع 61 بار توپ را به دیوار منزل رئیس یوفا کوبیدند. آن شوت‌ها به نشانه گل‌هایی است که رونالدو در سال گذشته به ثمر رسانده است.

برترین بازیکن فوتبال جهان دوشنبه شب طی مراسمی در مقر فیفا در شهر زوریخ، توپ طلای فیفا را در سال 2014 دریافت خواهد کرد و به نظر می‌رسد که رقابت اصلی میان رونالدو و نویر است.

 اخبار ورزشی  -  تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------