اتفاق عجیب و جالب برای بازیکن آلمانی استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکن آلمانی استقلال

 
 اخبار ورزشی  -  هلمکه خواب ماند، پرواز را از دست داد؛
اتفاق عجیب و جالب برای بازیکن آلمانی استقلال

دقایقی بعد هلمکه از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد پرواز را از دست داده است، او راهی ندارد جز بازگشت به هتل محل اقامتش.

 برای بازیکنان خارجی استقلال اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمونه آن را در هیچ جای دیگر نمی‌توان دید!


 ماجرای کرار را که می‌دانید، او به دلیل اختلافات مالی با استقلالی‌ها اردوی تیمش را تحریم کرد و با چند روز تأخیر به کیش رفت، بعد از او نوبت به هلمکه رسید که مشکلات مالی را بهانه کند و بگوید تا زمانی که پول را نگیرم در تهران می‌مانم و به کیش نمی‌روم.

 بعد از رایزنی مسئولان استقلال، او راضی شد به جزیره رفته و با آبی‌پوشان استارت بزند. هلمکه حتی به فرودگاه مهرآباد هم رفت اما به جای اینکه سوار هواپیما شود، از فرودگاه بیرون آمد و به هتل محل اقامتش بازگشت!

 اما دلیل این اتفاق؛ هلمکه به همراه مدیربرنامه‌هایش در فرودگاه مهرآباد حاضر می‌شود، او کارت پروازش را می‌گیرد، این دو نفر در سالن پرواز با آرش برهانی روبه‌رو می‌شوند که پس از بازگشت از آمریکا می‌خواهد به کیش برود. هلمکه در کنار برهانی می‌نشیند تا همسفر همبازی جدیدش باشد.

 او هندزفری موبایلش را در گوش‌هایش گذاشت و مشغول گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌اش شد، برهانی که برای انجام کاری از پیش هلمکه رفته بود، وقتی برمی‌گردد او را نمی‌بیند، هلمکه جایش را عوض کرده و روی صندلی دیگری خوابش می‌برد.

برهانی که تصور می‌کند هلمکه سوار هواپیما شده است، کارت پروازش را تحویل داده و داخل هواپیما می‌شود اما بعد از دقایقی می‌فهمد هلمکه نیست. تلاش‌های وی ره به جایی نمی‌برد و با توجه به زمان پرواز، امکان معطلی نیست و هواپیما به مقصد کیش پرواز می‌کند.

 دقایقی بعد هلمکه از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد پرواز را از دست داده است، او راهی ندارد جز بازگشت به هتل محل اقامتش.

 در نهایت بلیت دیگری برای هلمکه فراهم شد و او با 24 ساعت تأخیر به فرودگاه می‌رود. این بار نماینده‌ای از باشگاه استقلال فرستاده می‌شود تا آقای خوش‌خواب دیگر جا نماند.

 اخبار ورزشی -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------