آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

ناگفتنی ها و پشت پرده‌های فرهاد مجیدی در مستند فیلم زندگی‌اش



اخبار,اخبارورزشی,  فرهاد مجیدی

 

  اخبار ورزشی  -  هم محلی های مجیدی سهم زیادی در فیلم دارند؛
ناگفتنی ها و پشت پرده‌های فرهاد مجیدی در مستند فیلم زندگی‌اش

زندگی فرهاد مجیدی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و محبوبترین اسطوره باشگاه استقلال به زودی در قالب فیلمی مستند برای اکران کلید می‌خورد.

 به گزارش فارس، از دهه هفتاد که استقلالی‌های دو آتیشه نام فرهاد مجیدی و آن شعار "آهای فرهاد مجیدی ..." را در ورزشگاه آزادی فریاد می زدند تا روزی که با فرارها و مصاحبه‌های‌اش بازیکن محبوب هواداران  آبی ها شد، خیلی ها تصمیم داشتند مستند زندگی اش را بسازند.

 مجیدی مثل دیگر فوتبالیست های هم‌دوره‌اش خیلی به دوربین اعتماد نداشت. حالا امروز در نظر دارد ناگفتنی ها و پشت پرده آنچه در این سالیان در استقلال و زندگی مجیدی اتفاق افتاده بدون واسطه و با مستندات و افشای حقایق در اختیار دوربین و هواداران قرار دهد.

فیلم در گونه مستند پرتره تعریف می شود و از کودکی تا الان او را شامل می شود. وی بسیار صریح اللهجه است و قرار است به همه سوالات هواداران پاسخ دهد. دوربین و فیلمسازان در قسمتی سراغ محل های زندگی و کسانی که او را می شناسند می روند.

هم محلی های مجیدی در تهران و دبی سهم زیادی در فیلم دارند. با آنها درباره اخلاق، منش، فوتبال و مراودات شان با مجیدی گفتگو می شود. فیلم های آرشیوی هم بخش دیگری از این مستنداست که مکمل گفت‌وگو با مردم خواهد بود.

مصاحبه با مدیران، مربیان و همبازی های دوره های مختلف فوتبال مجیدی بخش دیگری از مستند است.

در این مستند، فرهاد مجیدی خاطراتی از مربیان و مدیرانی که با آنها کار کرده خواهد گفت و دلایل جدایی از استقلال و عوامل مخرب در این تیم را برای اولین بار فاش خواهد کرد. وی در این قسمت به گوشه هایی از مذاکرات ردوبدل شده میان خود و مدیران در هنگام قراردادهای داخلی و خارجی اش نیز اشاره می کند.

 به پیشنهاد خود مجیدی داستان مستند از داستان زندگی اش فراتر می رود. فیلم از دوران قبل از فوتبالیست شدن مجیدی شروع می شود و در ادامه از او فراتر می رود و جنبه ملی پیدا می کند. یک ویژگی مهم دیگر هم دارد که دغدغه خود فرهاد است؛ یعنی فوتبال پایه.

همچنین فیلم وارد حواشی زندگی شخصی مجیدی نیز می شود و مصاحبه هایی با خانواده و نزدیکان او انجام می شود.

 گفته می شود مراحل ساخت این مستند توسط یکی از کارگردانان معروف کشور در حال برنامه ریزی است و فیلمبرداری در چند شهر ایران و کشورهای امارات، عربستان، عراق و اتریش بزودی آغاز می شود. سرمایه گذار این فیلم نیز یک شرکت بزرگ و معروف اقتصادی و سرمایه گذاری است.
 
اخبار ورزشی  -  فارس

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------