اظهارات کی روش در کنفرانس خبری پیش از بازی قطر



اخبار,اخبارورزشی , سرمربی تیم ملی

 

 اخبارورزشی  -  نسبت به بازی بحرین تغییر تاکتیکی نخواهیم داشت؛
اظهارات کی روش در کنفرانس خبری پیش از بازی قطر

سرمربی تیم ملی ایران گفت: «مراحل آماده‌سازی مان را خیلی خوب پشت سر گذاشته ایم و انگیزه زیادی داریم.»

به گزارش  جام نیوز، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با قطر اظهار داشت: «مطمئنا بازی دشواری را مقابل قطر خواهیم داشت. مراحل آماده‌سازی مان را خیلی خوب پشت سر گذاشته ایم و انگیزه زیادی داریم. قطر یک تیم مدعی است و  سعی می‌کنیم برتری خود را در زمین پیاده کنیم و به نتیجه لازم برسیم.»

 وی درباره حضور بازیکنان جوان ایران اظهار داشت: «برنامه این است که نظم خود را حفظ کنیم و مطمئنا همه یک هدف دارند و اینکه بهترین عملکرد را داشته باشند. قطر آماده سازی خوب و عمیق داشته، 14 بازی دوستانه داشته و فردا با قطعا چالشی بزرگ مواجه هستیم. بازی سختی داریم اما بازیکنان می خواهند موفق باشند. آنها برای رسیدن به پیروزی شاید لازم باشد پرواز و یا حتی شنا کنند.»

سرمربی تیم ملی ادامه داد: «پشت سر هر بازیکن ایرانی یک تیم بازی می کند و همه بازیکنان برای رسیدن به اهداف تیمی هرچه در توان دارند می گذارند. باید از بازی فردا لذت ببریم و بازیکنان می خواهند با تمرکز بالا به هدف برسیم.»

 کی روش درباره اشتباهات داوری مقابل بحرین و اینکه نگران اتفاقات داوری در بازی با قطر نیست، عنوان کرد: «من نمی خواهم درباره داوری هیچ صحبتی کنم. این هست آزادی بیان و صحبتی انجام نمی دهم! با کمال ادب و احترام اگر نقطه نظری را درباره داوری ارائه کنیم، باز هم اجازه نداریم. بعد از 32 سال در فوتبال تازه دارم یاد می گیرم نمی شود همه حرفها را درباره فوتبال زد. احتمالا حضورمان در اینجا فقط به خاطر اسپانسر است! در بازی فوتبال 3 قشر مختلف یعنی بازیکنان، مربیان و داوران وجود دارند و AFC قانون گذاشته که نباید درباره داوری صحبتی کنیم. داوران هم زحمت می کشند و مثل همه آدم ها اشتباه می کنند.»

 وی افزود: «بازی قطر و امارات را تماشا کردم. نتیجه این بازی می توانست به سود هر دو تیم رقم بخورد اما امارات بهتر از موقعیت ها استفاده کرد. ما به هیچ عنوان در دام شکست 4 بر صفر قطر نخواهیم افتاد. قطر در 14 بازی گذشته 8 بازی برده و 4 بازی مساوی کرده و فقط یک مسابقه را واگذار کرده است. قطر تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. سعی می کنیم کیفیت فوتبالی خوبی را نمایش دهیم. برای ایران مهم این است که برنامه و اهداف تیممان چه است و به دنبال این هستیم تا به اهداف خود برسیم. پس به روش بازی قطر کاری نداریم.»

 سرمربی تیم ملی درباره اینکه در بازی با بحرین برخلاف دیدارهای گذشته تیم ملی دفاعی بازی نکرد، بیان داشت: «امیدوار هستیم که فردا فرصت برای حمله کردن داشته باشیم. میل و انگیزه گلزنی در تیم ما وجود دارد اما روند بازی هم تاثیرگذار است و باید ببینیم بازی چطور پیش می رود.»

 کی روش در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل قطر تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد می شود، تصریح کرد: «تغییر تاکتیکی نخواهیم داشت چون بازیکنان ما زیاد در کنار هم بازی نکردند. دغدغه مصدومیت آندو را هم داشتیم که خوشبختانه این دغدغه رفع شد و مشکلی نداریم.»


  اخبار ورزشی  - جام نیوز  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------