آخرین اخبار از اردوی تیم ملی فوتبال ایران در بریزبین



اخبار,اخبارورزشی,دیدار ایران و امارات
 

هواداران تیم ملی فوتبال استقبال خوبی از شاگردان کی‌روش در شهر بریزبین انجام داده‌اند.

به گزارش جام نیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 17:15 دقیقه امروز اولین تمرین پیش از دیدار با امارات از دور سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 در شهر بریزبین را برگزار می‌کند.

 این تمرین در ورزشگاه "کوئینزلند اسپورت" برگزار می‌شود و سردار آزمون هم با برطرف شدن مشکل مصدومیت، به احتمال زیاد در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

 این در حالی است که هواداران تیم ملی مانند شهرهای ملبورن و سیدنی استقبال خوبی از شاگردان کی‌روش داشتند. شماری از هواداران تیم ملی مقابل هتل محل اقامت شاگردان کی‌روش تجمع کردند و به تشویق تیم ملی پرداختند. برای تماشاگران محدوده خاصی در نظر گرفته شده تا مشکلی برای خودشان و بازیکنان به وجود نیاید.

دیدار ایران و امارات در ورزشگاه 52 هزار نفری سن کورپ در حالی برگزار می شود که هوای شرجی با درصد رطوبت 71 و گرمای هوا حدود 22 تا 30 درجه‌ای (سردترین و گرم‌ترین دمای روز دوشنبه) می‌تواند شرایط را به سود اماراتی‌هایی بکند که به بازی در چنین شرایطی در حاشیه خلیج فارس عادت دارند و از سوی دیگر کار ایران را در این مسابقه سخت کند.


جلسه منیجر میتینگ سرپرستان و مدیران رسانه ای دو تیم رأس ساعت 10 فردا به وقت محلی برگزار می شود. بر اساس این گزارش، همچنین نشست خبری سرمربیان دو تیم نیز رأس ساعت 17 به وقت محلی برگزار می شود.

تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و برای مشخص شدن  تکلیف تیم اول گروه C  روز دوشنبه هفته جاری به مصاف امارات می‌رود.
 
 اخبارورزشی  -  جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------