تیر خلاص به سعودی‌ها در ملبورن/ ازبکستان برای صعود عربستان را حذف کرد



اخبار,اخبار ورزشی,بازی  ازبکستان مقابل عربستان

ازبکستان بعد از ۱۰ دقیقه هولناک مقابل عربستان که در آستانه حذف از جام‌‌ملت‌ها قرار گرفت، به بازی بازگشت و با کسب برتری مقابل حریف به دور بعد راه یافت.

به گزارش   فارس، دیدار تیم‌های عربستان و ازبکستان از گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه امی‌پارک شهر ملبورن آغاز شد.

در 45 دقیقه این دیدار ازبک‌ها موفق شدند در دقیقه 2 با شوت زیبای رشیدوف و اشتباه خط دفاع عربستان و به خصوص دروازه‌بان این تیم، با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

با این نتیجه ازبک‌ها امکان صعود به مرحله بعد را در کنار چینی‌ها پیدا می‌کردند.

عربستان و تیم حریف که توسط میرجلال کاسیموف هدایت می‌شود، تا قبل از این مصاف هر کدام یک برد و یک باخت را کارنامه داشتند که عربستان به خاطر تفاضل گل بهتر (2+ ) در رده دوم قرار داشت و حتی با تساوی هم بخت صعود می‌یافت.

به همین دلیل وقتی نیمه دوم و در دقیقه 60 از روی پنالتی گل تساوی را توسط محمد ال‌سهلاوی زد، خود در مسیر صعود قرارگرفت.

با این حال عرب‌ها تنها 10 دقیقه بلیت صعود به مرحله یک چهارم را در دست گرفتند. زیرا دقیقه 70 روی سانتری بلند از جناح راست و ضربه دقیق شودیف، موفق شد گل برتری را برای ازبک‌ها به ثمر رسانده و صعود خود را محرز کند.

پس از وی رشیدف  در حمله‌ای که دقیقه 79 انجام گرفت، از غفلت خط دفاع حریف استفاده کرد و گل سوم را به ثمر رساند تا آرامش نسبی بر تیمش حاکم شود.


 اخبار ورزشی  -  فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------