رئال مادرید با درخشش رونالدو قهرمان نیم فصل شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدارهای هفته نوزدهم لالیگا
 

سفیدپوشان پایتخت اسپانیا با گلزنی ستاره پرتغالی خود و کسب پیروزی در خانه ختافه با تثبیت جایگاه‌شان در صدر جدول رده‌بندی لالیگا، قهرمان نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها شدند.

به گزارش جام نیوز، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لالیگا، آخرین هفته از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، امروز (یکشنبه) تیم رئال مادرید میهمان ختافه بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که با ثبت پانزدهمین پیروزی کهکشانی‌ها در فصل جاری لالیگا همراه بود، کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 63 و 79 و گرث بیل در دقیقه 67 گل‌های رئال را به ثمر رساندند تا این تیم که به خاطر حضور در جام باشگاه‌های جهان یک بازی معوقه هم دارد، 45 امتیازی شود و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کند.

به این ترتیب شاگردان کارلو آنچلوتی با یک بازی کمتر توانستند قهرمانی خود را در نیم‌فصل نخست لالیگا مسجل کنند و فاصله خود را با بارسلونای رده دومی که امشب میهمان دپورتیوو لاکرونیاست، به چهار امتیاز افزایش دهند.

دو گلی که رونالدو در این دیدار به ثمر رساند نه تنها شمار گل‌های لالیگایی این فصل او را به عدد 27 رساند، بلکه این بازیکنان را به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در بازی‌‌های خارج از خانه این تیم در لالیگا تبدیل کرد. او با این گل‌ها توانست رکورد 87 گله رائول گونزالس، کاپیتان اسبق کهکشانی‌ها را بشکند.

در این بازی که 11500 تماشاگر داشت، رئالی‌ها بعد از حذف در جام حذفی موفق شدند 3 بر صفر میزبان خویش را شکست دهند.

رئال با این نتیجه 45 امتیازی شد و با 18 مسابقه در صدر جایگاه خود را محکم‌ کرد.

بارسلونا با همین تعداد بازی و 41 امتیاز در رده دوم استو والنسیا نیز با 38 امتیاز و 19 بازی صاحب پله سوم جدول است.

هفته نوزدهم لالیگا امشب با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت 19:30 به وقت تهران اتلتیکومادرید، مدافع عنوان قهرمانی رقابت از گرانادا پذیرایی می‌کند و پس از آن از ساعت 21:30 ، بارسلونا میهمان دپورتیوو لاکرونیاست.

در آخرین بازی‌های امشب هم الچه میزبان لوانته است و مالاگا به خانه سویا می‌رود.

   اخبار ورزشی  - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------