آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

نمی‌خواهم با خرید پرسپولیس بزرگ شوم / رقم تعیین شده واقعا کم است / پرسپولیس برای من روزی پدر و مادر بوده



 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

اولین خریدار باشگاه پرسپولیس می‌گوید امکانات این باشگاه در حد تیم‌های دسته دو و سه اروپا هم نیست و به هیچ وجه نمی‌خواهد از طریق این تیم خودش را بزرگ کند.

اسماعیل ایزددوست درباره حضورش در مجموعه ورزشی درفشی فر و این که چرا خواهان خرید باشگاه پرسپولیس است، اظهار داشت: «من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و با وجود این که پدرم با این مساله مخالف بود در منطقه یافت آباد همیشه به دنبال توپ بودم و بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کرد. الان بعد از چند سال به ایران آمده‌ام و می خواهم به کشورم خدمت کنم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب شهرت می‌خواهد پرسپولیس را بخرد؟ بیان کرد: «به هیچ وجه نمی‌خواهم از طریق باشگاه پرسپولیس بزرگ شوم. من همیشه به دنبال جذب جوانان و مبارزه با اعتیاد بوده‌ام و آرزویم سلامتی جوانان کشورم است. از طرفی دیگر کمک به باشگاه پرسپولیس فقط از یک راه انجام نمی‌شود، پرسپولیس در قلب من است و اعتقاد دارم که هیچ کسی نمی‌تواند صاحب آن باشد، چرا که این باشگاه تاریخ بزرگی دارد و نسل‌های زیادی از ایرانیان با آن زندگی کرده‌اند. به این ترتیب کمک به پرسپولیس می‌تواند از جارو کردن درب باشگاه شروع شود تا در نهایت به مسائل مالی منجر شود. هدف من کمک به پرسپولیس است و تابع دستورات بزرگان در این زمینه هستم.»

 ایزددوست با انتقاد از وضعیت امکانات باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: «امکانات باشگاه پرسپولیس زیر صفر است و این مساله جای گریه کردن دارد، چرا که این امکانات در حد تیمی که در تمام دنیا طرفدار دارد نیست. بسیاری از تیم‌های دسته دو و دسته سه اروپا امکاناتشان بهتر از پرسپولیس است و از دیدن این وضعیت واقعا ناراحتم. خوب است که سرمایه داران وفادار به جمهوری اسلامی ایران که حامی فرهنگ این کشور هستند به این باشگاه کمک کنند.»


او در پاسخ به این سوال که چرا این سرمایه داران به استقلال و پرسپولیس کمکی نمی‌کنند؟ عنوان کرد: «تنها چیزی که این سرمایه‌داران را از خرید یا کمک به این باشگاه دور می‌کند ترس از هیاهوست. به نظرم آقای خادم باید با تامل بیشتری کار را دنبال کند و این رقم 290 میلیاردی برای پرسپولیس واقعا کم است، چون در تمام دنیا طرفدار دارد. من از رسانه‌ها هم می‌خواهم بی تعصب به این ماجرا نگاه کنند تا وقتی مشکلات استقلال و پرسپولیس حل نشود، کری خواندن عجیب است و نباید به آن توجه کرد.»

ایزددوست در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: «پرسپولیس برای من روزی پدر و مادر بوده است و اکنون نیز مانند فرزند می ماند. فرزند ما الان در بحران است و باید همگی کمک کنیم تا این تیم نجات پیدا کند و به بهترین جایگاه ها دست یابد.»


 اخبار ورزشی  -  جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------