محرومیت 2ساله 2 بازیکن لیگ برتری به خاطر دوپینگ!/ هر دو سرخ پوشند!



اخبار,اخبارورزشی ,لیگ برتر

رئیس زیر کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال درباره رای دو بازیکن فوتبال و یک بازیکن فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، توحید سیف برقی، رییس زیر کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال درباره اعلام رای بازیکنان متهم به دوپینگ در فوتبال اظهار داشت: ایوب والی بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان بعلت استفاده از ماده ممنوعه  از گروه استروییدی  به مدت دو سال از فعالیتهای مرتبط با فوتبال محروم شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین پیمان بابایی بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان تراکتورسازی تبریز بعلت استفاده از ماده ممنوعه از گروه استروییدی به مدت دوسال از فعالیتهای رسمی مرتبط با فوتبال محروم شد.

رئیس زیر کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: محسن نظام دوست، بازیکن فوتسال بزرگسالان براساس بند دوم ماده 77 آیین نامه کنترل دوپینگ فوتبال از این اتهام تبرئه شده و ایشان از تعلیق موقت خارج شده و می تواند تیم خود را در مسابقات آتی همراهی کند.

وی در پایان گفت: علاوه بر این روند رسیدگی به تخلف دوپینگ دو بازیکن لیگ برتر آقایان و بانوان در حال انجام است و این دو نفر در جلسه استماع و بدوی به دفاع از خود پرداختند که بعد از ابلاغ رای کمیسیون بدوی، این افراد به مدت سه روز کاری اداری فرصت استیناف از رای را خواهند داشت.


  اخبار ورزشی  - سایت فدراسیون فوتبال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------