آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

متلک جالب عادل فردوسی پور به مایلی کهن و قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی,عادل فردوسی‌ پور

مجری مطرح ورزشی از عملکرد ایران مقابل امارات دفاع کرد.

به گزارش جام نیوز، برتری ایران مقابل امارات و صعود به عنوان صدرنشین گروه با واکنش های متفاوتی همراه بود. برخی از عملکرد تیم کی روش راضی نیستند و برخی دیگر نیز معتقدند که کی روش و تیمش عملکرد قابل قبولی داشته اند.

عادل فردوسی پور جزو حامیان عملکرد ایران است. وی در این خصوص گفت: شاید امارات کمی بهتر بازی کرد اما ایران برد و پیروزی در اخرین دقایق بسیار لذت بخش بود.

وی ادامه داد: قطعا رویارویی با ژاپن کار سختی است و خوشحالم که در یک چهارم نهایی با این تیم روبرو نمی شویم. طبعا بازی مقابل یونس محمود با کیسوکه هوندا ساده تر است.

فردوسی پور در مورد تغییرات ترکیب ایران گفت: فکر می کنم جهانبخش به خاطر نیمکت نشینی در بازی های قبلی انگیزه و اعتماد به نفس کافی نداشت. سروش رفیعی مثل بازی های لیگ نبود چون تجربه کافی ملی ندارد. وحید امیری خوب بازی کرد ولی او هم تجربه کافی ندارد.

مجری برنامه ۹۰ با اشاره به بازی ضعیف آزمون در این مسابقه گفت: سردار گل فوق العاده ای به قطر زد ولی مقابل امارات روز خوبی نداشت. نکته ای در مورد وی وجود دارد که به نظر من باعث شد جام جهانی را هم از دست بدهد. مدام از پیشنهاد تیم های اروپایی به وی صحبت می شد و تمرکزش را از دست داد. این فضای کاذب به ضرر اوست و حالا بازهم شروع شده است.

وی با اشاره به اختلاف نظرهای وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال پیش از مسابقات با کنایه به گودرزی گفت: تیم ملی با شرایط خوبی اعزام نشد اما فکر می کنم در شرایط فعلی که همه حامی این تیم هستند باید پشت هم باشیم حتی اگر کسی به دنیال رفتن کفاشیان از فدراسیون باشد!

فردوسی پور در پاسخ به این سوال که عملکرد ایران مثبت بوده یا منفی با کنایه نسبت به مایلی کهن و قلعه نویی اظهار داشت: احتمال دارد دوباره کیروشی پور یا اجنبی پرست لقب بگیرم ولی معتقدم به خاطر کسب سه امتیاز حساس عملکرد ایران قابل قبول بوده است.

وی با تاکید بر این نکته که ایران نقاط ضعفی دارد و نباید فکر کنیم توان شکست همه تیم ها را دارد، گفت: نکته مثبت تیم ما این است که به حریفان موقعیت گل نمی دهد. مالکیت توپ از آن امارات بود ولی هیچ موقعیتی نداشت. یکی از مهره های موثر تیم ما نیز جواد نکونام بود.


 اخبارورزشی  -  جام نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------