آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

احتمال کناره گیری یک پرسپولیسی به خاطر نارضایتی از خریدهای درخشان



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خریدهای این تیم هیچ نقشی نداشته و اعتقاد دارد ترکیب سرخپوشان در تعطیلات لیگ برتر خوب بسته نشده است.

 حسین عبدی بعد از بازگشت پرسپولیس از اردوی امارات نه تنها حاضر نشده در خصوص این اردو صحبت کند بلکه در تمرین روز سه‌شنبه (دیروز) تیمش نیز شرکت نکرد تا شایعه اختلاف او با حمید درخشان و کناره‌گیری‌اش از کادر فنی سرخپوشان قوت بگیرد.

ظاهراً یکی از مهمترین دلایل اختلاف به وجود آمده بین سرمربی پرسپولیس با مربی این تیم بر سر جذب نفرات جدید تیم به ویژه بازیکنان خارجی است.

از قرار معلوم عبدی در جذب بازیکنان داخلی کوچکترین نقش را داشته است و بازیکنان خارجی هم که او با دیدن فیلم بازی‌های‌شان، آنها را پسندیده بود هیچ یک جذب نشدند. در واقع درخشان در جذب بازیکنان جدید سعی کرد به تنهایی تصمیم‌گیرنده باشد.

 به طور نمونه یکی از بازیکنانی هم که عبدی به جذب او اصرار داشت ضرغام اسماعیل عراقی بود اما درخشان در کمال تعجب این ملی‌پوش عراقی را نخواست و دست روی بازیکن ازبکستانی گذاشته که نه ملی‌پوش است و نه پست تخصصی او دفاع چپ است.

 به هر حال عبدی از شرایط خود در پرسپولیس اصلاً رضایت ندارد و هیچ بعید نیست تصمیم بگیرد قید همکاری با درخشان را بزند.

عبدی خوب می‌داند اگر بازیکنان تازه وارد پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ و همچنین لیگ قهرمانان، نتوانند انتظارات را برآورده کنند اعتبار مربیگری او هم زیر سؤال خواهد رفت و شاید به این خاطر در این مقطع از پرسپولیس جدا شود تا به نوعی به همه ثابت کند در بسته شدن تیم در تعطیلات کوچکترین نقش را داشته است.

براساس این گزارش، مسئولان باشگاه پرسپولیس از این موضوع با خبر شده‌اند و قصد دارند هر طوری که شده مانع جدایی عبدی از این تیم شوند اما باید دید در نهایت مربی پرسپولیس در چه شرایطی حاضر به بازگشت به تمرینات تیمش خواهد شد.

 اخبار ورزشی  -  تسنیم
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------