آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

کری جالب ملی پوش عراق برای بازیکنان ایران



اخبار,اخبارورزشی, تیم ملی عراق

هافبک سابق تراکتورسازی گفت: «به بازیکنان ایران بگویید صد در صد از برد حرف نزنند، چون ما حریف قدرتمندی برای آنها هستیم و می‌توانیم مانع صعودشان شویم.»

به گزارش جام نیوز، در آستانه بازی ایران و عراق، بازیکنان تیم ملی عراق شروع به کری‌خوانی برای ایران کرده‌اند.

علا عبدالزهرا، هافبک 27 ساله عراقی درباره این مسابقه می‌گوید: «ما با تمام قوا به زمین می‌رویم تا برنده شویم و به نیمه‌نهایی صعود کنیم. درست است تیم جوانی داریم اما شکست ایران دور از دسترس نیست.»

 عبدالزهرا درباره شانس صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه‌نهایی تأکید می‌‌کند: «به بازیکنان ایران بگویید که احتمال بالا رفتن شان کم است. آنها با قاطعیت نگویند که به نیمه‌نهایی صعود می‌کنند. آنها صد در صد از برد حرف نزنند، چون ما حریف قدرتمندی برای آنها هستیم و می‌توانیم مانع صعودشان شویم.»

 هافبک سابق تراکتورسازی همچنین درباره برخوردش با ایرانی‌ها می‌گوید: «تماشاگران ایرانی در استرالیا به ما لطف دارند و خیلی محبت می‌کنند. آنها سمت ما می‌آیند، صحبت می‌کنند و حال‌مان را می‌پرسند. من هم چون کمی فارسی بلدم با آنها سلام و علیک می‌کنم و به آنها می‌گویم چطورید؟ حال شما خوب است؟»


  اخبار ورزشی  -  جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------