آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

جواد نکونام:برای پیروزی مقابل عراق هیچ عذر و بهانه ای نداریم/اصلا به رکورد شکنی فکر نمی کنم



اخبار,اخبارورزشی,جواد نکونام

کاپیتان فوتبال ایران می گوید با آمادگی بالایی به مصاف عراق می روند.

به گزارش  خبرآنلاین؛کاپیتان ایران در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق درباره آمادگی بازیکنان گفت:«ما خوب می دانیم که فشار بازی ها در این مسابقات بالاست.خوب ریکاوری کرده ایم و حالا مقابل عراق هیچ عذر و بهانه ای نیست.همه بازیکنان صددرصد آماده هستند.»

نکونام که در  بازی با عراق رکورد 150 بازی در تیم ملی را می شکند در این مورد هم حرف می زند و می گوید:«مهمترین مسئله برای من پیروزی ایران است.به رکورد شکنی فکر هم نمی کنم و اصلا برایم اهمیتی ندارد.من چه یک بازی و چه 10 بازی هم که انجام بدهم برایم موفقیت تیم ملی مهم است،حتی اگر روی نیمکت بنشینم.الان تمام تمرکز ما روی صعود به نیمه نهایی جام ملت‌هاست. من به رکورد شکنی فکر نکرده و نخواهم کرد. رکوردها فقط در تاریخ ثبت می‌شوند و مهم موفقیت تیم است.»

خبرنگاری از او درباره حضور پر تعداد بازیکنان عراقی در لیگ ایران سوال کرد.اینکه این اتفاق چه تاثیری در بازی دو تیم خواهد داشت که نکونام گفت:«عراق در جام ملت‌ها در هر بازی نسبت به قبل بهتر کار کرده و این در آنالیزها کاملا مشهود است. آنها تیم قدرتی و جنگنده‌ای هستند. ما با آنالیز کامل، به یک شناخت خوبی از عراق رسیده‌ایم و می‌دانیم برای پیروزی باید تمرکز بالایی داشته باشیم برای اینکه 90 دقیقه یا شاید 120 دقیقه مبارزه کنیم. ما باید با قدرت کامل وارد زمین شویم.»

 اخبارورزشی  -  خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------