آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

واکنش کی روش به باخت ایران مقابل عراق



اخبار,اخبارورزشی,کی‌روش

 

 کی‌روش: حرف بزنم محروم می‌شوم/ نمی‌توانم تمام حسم را بگویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:نمی‌خواهم صحبت کنم برای اینکه اگر بخواهم این کار را انجام دهم باید به 34 سال مربیگریم پایان دهم.

به گزارش فارس از استرالیا، کارلوس کی‌روش بعد از شکست تیم ملی ایران در ضربات پنالتی مقابل عراق و حذف از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: راجع به این مطلب نمی‌خواهم صحبت کنم برای اینکه اگر بخواهم این کار را انجام دهم باید به 34 سال مربیگریم پایان دهم که این کار منصفانه نیست. وقتی در بازی اول صحبت از داوری  کردم قصد بی احترامی نداشتم و فقط به سلامت بازیکنان تاکید کردم که داور باید توجه داشته باشد به سلامتی بازیکنان من. وقتی درواز‌ه بان پولادی را هول داد چه کسی باید کارت بگیرد؟ بیشتر صحبت نمی‌کنم چون محروم می‌شوم. به بازیکنان عراق و خودم تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه شما یکی از بهترین مربیان ایرانی هستید و مردم همچنان شما را دوست دارند، افزود: از شما کمال تشکر را دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه در مورد اینکه چه نظری در مورد ضربات پنالتی در مسابقات حذفی دارد و آیا پنالتی را بهترین راه برای مشخص شدن نتیجه می‌داند اظهار داشت: شما می‌توانید تصور کنید اکنون چه حسی دارم؟ نمی‌توانم تمام حسم را بگویم به تیم ملی عراق تبریک می‌گویم به هواداران و بازیکنان ایران هم تبریک می‌گویم چرا که می‌دانید امسال چه اتفاقی افتاد.

 اخبار ورزشی  - فارس 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------