بوسنیچ: قضاوت داور منزجرکننده بود



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 

دروازه‌بان سابق تيم‌ملي استراليا که برابر ايران در انتخابي جام‌جهاني 98 به ميدان رفت حسابي از بنجامين ويليامز داور بازي ايران ـ عراق عصباني است.

 به گزارش "ورزش سه"، مارک بوسنیچ که به عنوان کارشناس در برنامه تلویزیونی کشور استرالیا شرکت کرده بود، در این باره گفت: ما بارها در مورد داوران استرالیایی صحبت کرده ایم و متاسفانه عملکرد آنها اصلا خوب نیست. قضاوت ویلیامز منزجرکننده بود و من فکر می‌ کنم او باید پاسخگوی قضاوتی که کرده باشد.

او ادامه داد: دقیقا همین قضاوت در بازی ازبکستان و عربستان هم اتفاق افتاد، در حالی که مدافع ازبکستان هیچ کاری نکرده بود، داور به نفع عربستان خطای پنالتی گرفت. در مورد خطای پولادی هم دقیقا همین اتفاق افتاد. پولادی رفت که توپ را از دست دروازه‌بان عراق بزند ولی اینکه زمین خورد به هیچ عنوان قصد خطا گرفتن از ویلیامز را نداشت.

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی استرالیا با ایرانی ها همدردی می‌ کند: از عصبانیت کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم‌ملی ایران می‌ شد فهمید که آنها چقدر عصبانی هستند. واقعا من شریک ناراحتی ایرانی ها هستم و بسیار از تصمیم داور عصبانی ام. می‌ دانم آنها چقدر سختی کشیده اند و داور بازی در مرحله یک چهارم نهایی را برای ایران خراب کرد.

بوسنیچ ادعا می‌ کند داور تحت تاثیر یونس محمود کاپیتان عراق قرار گرفت: من فکر می‌ کنم داور در سراسر دقایق بازی تحت تاثیر یونس محمود بود. وظیفه داور است وقتی بازیکنی اعتراض می‌ کند بگوید که من در زمین هستم و نیاز به صحبت کردن تو نیست. اما متاسفانه ویلیامز تحت تاثیر شلوغکاری کاپیتان عراق قرار گرفته بود. داور فراموش کرده بود که پولادی کارت زرد اول را گرفته وگرنه امکان نداشت کارت زرد دوم را در آن صحنه به او می‌ داد. این وظیفه داور است که حواسش باشد چه کسی قبلا کارت زرد گرفته.


 اخبارورزشی  -   ورزش 3
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------