واکنش تند درخشان به حمله شدید کی روش



اخبار,اخبار ورزشی , درخشان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی زرنگ است و خیلی خوب بلد است که عوام‌فریبی کند تا ذهن مردم گمراه شود.

 حمید درخشان در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش در نشست خبری که امروز در استرالیا برگزار کرده و صحبت‌هایی که در باره سرمربیان پرسپولیس و استقلال انجام داده، گفت: این حق طبیعی ماست که انتقاد کنیم و کی‌روش باید جواب دهد که چرا تیم ملی اینگونه باخته است.

وی ادامه داد: اصلا من بد! شما که با تیم ملی باخته‌اید باید جواب بدهی که چرا به تیمی باختی که لیگ ندارد و مربی‌اش 45 روز است که انتخاب شده و این مسائل را نباید با هم قاطی کرد!سرمربی تیم ملی توپ را در زمین دیگران می‌اندازد و گفته چرا درخشان یا قلعه‌نویی مصاحبه کردند اما من که بعد از بازی حرف زدم و اگر هم قلعه‌نویی قبل از بازی مصاحبه کرده چه ربطی به باخت تیم ملی دارد؟ مگر ما تیم را ارنج کردیم؟ یعنی چون ما حرف زدیم تیم ملی باخت؟ اینها عوام‌فریبی است و سرمربی تیم ملی نباید مغلطه کند.

درخشان در خصوص اظهارات کی‌روش که گفته وی هنرش بردن 5 تیم به لیگ دسته اول و آبروریزی با تیم ملی زیر 18 سال کشورمان است، اظهار داشت: خدا را شکر که کارنامه من مشخص است و من تیم ملی را به جام جهانی بردم و تیمی را هم به دسته پایین‌تر نفرستادم. آقای سرمربی! هر کسی این اطلاعات را به شما داده اطلاعات غلطی در اختیارت گذاشته و هر چه باشد من به مربی 45 روزه نباختم!

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: او با این حرف‌ها می‌خواهد عوام‌فریبی کند و مردم را گمراه کند تا مردم باخت را فراموش کنند اما بعد از باخت ما انتقاد کردیم و این یک موضوع عادی در فوتبال دنیاست و کجای کار ما اشتباه بوده که او الان این حرف‌ها را می‌زند؟

درخشان در خصوص علت این گفتار کی‌روش تصریح کرد: او زرنگ است و کسی که برای فوتبال کشور ما تصمیم‌گیری می‌کند قطعا بلد است که ذهن مردم را هم به کجا ببرد اما آقای سرمربی! کارنامه شما موفق نبوده است.

وی در پایان گفت: من نمی‌دانم ربط حرف‌های سرمربی تیم ملی و اظهارات ما به باخت تیم ملی چیست. مگر ما باعث اخراج پولادی یا گل نشدن پنالتی‌ها شدیم؟!


 اخبار ورزشی -  فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------