ادعای عجیب مقامات عراقی پیش از صدور رای قطعی AFC



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال ایران

بر اساس اعلام تلویزیون استرالیا مقامات عراقی مدعی شده اند که رای پرونده بازیکن دوپینگی به سود آنها اعلام شده است.

به گزارش جام نیوز، در حالی که همگان چشم انتظار رای قطعی AFC در خصوص بازیکن دوپینگی عراق هستند، تلویزیون استرالیا دقایقی پیش اعلام کرد که مقامات عراقي خبر داده اند اعتراض ايران مورد تاييد کميته انضباطي اي اف سي قرار نگرفته است.

این در حالی است که هنوز هیچ خبر رسمی از جلسه انضباطی امروز منتشر نشده است.

 عراقی ها که با وجود نامه فیفا ادعای شان برای خبر نداشتن از دوپینگی بودن بازیکن شان رد شده، این شانس را دارند که ای اف سی نمی خواهد و مایل به بدعت گذاری برای تغییر نتیجه نیست. آنها این خبررسانی را قبل از پایان جلسه انجام دادند تا فضا را به سود خود برگردانند و باید منتظر نتیجه نهایی این پرونده جنجالی بود.

بعد از این خبر اسکات مک تانن خبرنگار شبکه sbs از محل نشست توئیت کرد: «عراق به مصاف کره می رود.»
 
این امید ایران برای بازگشت به بازی ها را کمرنگ تر کرد درحالی که ای اف سی شواهد کافی برای رای دادن برای این پرونده به سود ایران را داشت اما سطح تصمیم گیری درباره این پرونده و کنار کشیدن بزرگان از حضور در نشست نشان از این داشت که ایران کاری دشوار برای تغییر حکم دارد.
 
حکمی که بدعتی جدید برای فوتبال دنیاست. اگرچه تخلف تیم رقیب محرز بود. با این وجود مهدی محمد نبی در محل جلسه به دفاع از اسناد ایران ادامه می دهد تا شاید شرایطی دیگر حاکم شود.

 گفتنی است در صورت قبول اعتراض ایران، بازی دو تیم که با برتری عراق در ضربات پنالتی همراه شد، با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران تغییر می‌‎کند و شاگردان کی‌روش به جای تیم عراق در بازی مرحله نیمه نهایی به مصاف کره‌جنوبی می‌‎روند اما در غیر اینصورت، تیم ایران فرصت حضور در ادامه رقابتها را از دست داده و باید به خانه بازگردد.

اخبار ورزشی  -  جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------