اگر فدراسیون پیشنهاد بدهد به سرمربیگری تیم ملی فکر می کنم



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 

سرمربی سپاهان گفت: «آرزوی هر مربی نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش است و من هم که در جام جهانی به عنوان بازیکن و مربی همراه تیم ملی بوده‌ام از این قاعده مستثنی نیستم.»

 بعد از حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد آینده کاری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران شنیده می‌شود.


عده‌ای معتقدند او قرارداد دارد و روی نیمکت تیم ملی می‌ماند و عده‌ای دیگر از انتخاب یک مربی ایرانی به‌جای کی روش خبر می‌دهند. نام مربی ایرانی مورد نظر هم کسی نیست جز حسین فرکی؛ سرمربی موفق سپاهان که فصل گذشته با فولاد به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید.

از حسین فرکی به‌عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی روش نام برده شده است. نام فرکی پیش از این و بعد از پایان جام جهانی هم برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده بود اما این مربی اعلام کرد که علاقه‌ای به نشستن روی نیمکت تیم ملی ندارد.

حالا به نظر می‌رسد شرایط تغییر کرده است. سرمربی سپاهان برای حضور در تیم ملی چراغ سبز نشان داده و چشم‌انتظار آینده است. فرکی در این‌باره می‌گوید: «دفعه قبل که نام من برای حضور در تیم ملی مطرح شد، به این دلیل گفتم روی نیمکت تیم ملی نمی‌نشینم که شرایط مناسب نبود. به نظر می‌رسید جریانی تشکیل شده و قصد داشت مرا روبه‌روی مردم قرار بدهد. من هم دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ بدهد چون برای مردم احترام بسیاری قائلم و هیچ‌وقت علاقه نداشتم که ناراحتی آنها را ببینم. چون دنبال چنین مساله‌ای نبودم و می‌دانستم که حواشی بسیار است، از حضور در تیم ملی و حتی بررسی پیشنهاد هم طفره رفتم.»

به نظر می‌رسد حالا شرایط تغییر کرده است. هم حواشی کمتر شده و بستری مناسب فراهم شده تا فرکی به تیم ملی برسد.

سرمربی سپاهان در این‌باره می‌گوید: «حالا شرایط فرق کرده است. اگر فدراسیون پیشنهاد بدهد به پیشنهادشان فکر می‌کنم و آن را مورد بررسی قرار می‌دهم. آرزوی هر مربی نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش است و من هم که در جام جهانی به عنوان بازیکن و مربی همراه تیم ملی بوده‌ام از این قاعده مستثنی نیستم.»

آیا فدراسیون با فرکی وارد مذاکره شده؟ سرمربی سپاهان این مساله را تکذیب می‌کند: «فدراسیون فوتبال هنوز صحبتی با من درباره حضور در تیم ملی انجام نداده و مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد و مذاکره‌ای انجام شود قطعا رسانه‌ها را در جریان خواهم گذاشت. از طرفی من سرمربی سپاهان هستم، با این تیم قرارداد دارم و به این باشگاه متعهدم. اگر پیشنهادی مطرح شود، ابتدا باید سپاهان را در جریان قرار بدهم و بعد مذاکره را آغاز کنم.»

 اخبار ورزشی  - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------