افشارزاده بالاخره جواب سرمربی پرتغالی را داد



اخبار,اخبارورزشی,بهرام افشارزاده

 

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «متأسفانه مسئولان سازمان لیگ به درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری دیدار ما با سپاهان در تاریخ قبلی بی توجهی کردند.»

 بهرام افشارزاده در خصوص دیدار تیم استقلال برابر سپاهان اظهار داشت: «همه بازی ها در نیم فصل دوم مسابقات دشوار هستند. امیدواریم که تیم خوب بازی کند و از اندوخته هایی که تاکنون داشته به نحو احسن استفاده شود.»

وی در پاسخ به این سئوال که چرا دیدار تیم استقلال با سپاهان به تعویق نیفتاد و به جای 16 بهمن 10 بهمن برگزار می شود گفت: «متأسفانه دوستان به درخواست باشگاه استقلال توجه نکردند. من روز گذشته هم بارها در این خصوص با رسانه ها حرف زدم و گفتم که بازیکنمان ابزار نیستند که هر زمان از آنها استفاده کنیم. باید به این افراد از نظر روحی و روانی هم توجه کرد.»

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: «متأسفانه برخی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی شدند و این برای ما مشکل ساز شده است. من نمی دانم چرا این اتفاق رخ داده است که باید بازی ها را زودتر برگزار کنیم. این دوستان خودشان هم ورزشی هستند و از یکسری مسایل مربوط به ورزشکاران مطلع هستند که یک ملی پوش پس از حذف از یک تورنمنت در چه وضعیت روحی و روانی قرار دارد. ما نباید طوری با آنها رفتا کنیم که به آنها لطمه بخورد.»

افشارزاده تأکید کرد: «در این خصوص به مهدی تاج نامه زده شد و از او خواهش کردیم که بازی ما با سپاهان در تاریخ قبلی برگزار شود. از علی کفاشیان می خواهم که به این قبیل اتفاقات به طور جدی نگاه کند.»

وی همچنین در ارتباط با حمله کارلوس کی روش به حمید درخشان و امیر قلعه نویی پس از حذف تیم ملی تصریح کرد: «صحبت هایی که از زبان سرمربی تیم ملی شنیدم را به هیچ عنوان نمی پسندم. ایشان به عنوان یک مربی بزرگ خارجی برای همه ما قابل احترام است ولی در جایگاهی قرار ندارد که به قلعه نویی و درخشان بگوید که لیاقت نشستن روی نیمکت هیچ تیمی را ندارند. تمام بازیکنانی که کی روش به جام ملت های برده است حاصل دسترنج همین مربیان در لیگ ایران است غیر از تعدادی معدود.»

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: «همین مربیانی که خالصانه و بی ادعا کار کرده اند. اگر شما مبلغی که کی روش برای دستمزد از فدراسیون ایران دریافت کرده است را بدانید با پولی که تمام مربیان ایرانی در لیگ دریافت می کند برابری می کند. قلعه نویی یکی از اسطوره های فوتبال ایران است که بیشترین افتخار را برای باشگاه استقلال به دست آورده است. نباید فضا به گونه ای ایجاد شود که به مربیان زحمتکش کشورمان توهین  شود.»

افشارزاده گفت: «من از علی کفاشیان می خواهم مقابل این بی حرمتی ها که مستقیما به خود فدراسیون برمی گردد جلوگیری کند. کی روش در ایران زندگی می کند و دستپخت همین مربیان ایرانی را برداشت می کند و در تیم ملی استفاده می کند. من از او سئوال می کنم کدامیک از مربیان ایرانی در قبال تیم ملی کوتاهی کرد؟ هر زمان او از ما یا دیگر تیم های لیگی بازیکن خواست نفرات مد نظرش در اختیارش قرار داده شدند. از مربی که در میادین بزرگ بین المللی حضور یافته بعید است که از این ادبیات استفاده کند و این حرف ها را بزند. ایشان حرمت هزینه هایی که برای شان پرداخت می شود را نگه دارد. خود فدراسیون و مسئولان باید جلوی کی روش را بگیرند. کی روش خودش به جای فدراسیون صحبت می کند.»

وی در ارتباط با ناکامی تیم ملی و اینکه آیا کی روش باید در این شرایط در رأس تیم ملی به کارش ادامه دهد یا نه گفت: «این به خود فدراسیون برمی گردد. مسئولان فدراسیون باید روی این موضوع تجزیه و تحلیل به عمل بیاورند و نقاط ضعف و قوت تیم ملی را مشخص کنند. البته که کی روش خودش در برخی موارد جای مسئولان فدراسیون تصمیم گیری می کند. باید هیأت رییسه که کی روش در این مدت کسب کرده را با سایر ادوار گذشته مقایسه کند. نتایجی که کی روش گرفت را اگر قلعه نویی و مایلی کهن کسب می کردند حالا تکه بزرگه شان گوششان بود این دو مربی با کوچک ترین باخت بازخواست می شدند با اینکه زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده اند.»

افشارزاده خاطر نشان کرد: «باید نظر مردم در خصوص نتایج تیم ملی را در این باره پرس و جو کرد. باید مسئولان فدراسیون مقایسه کنند که اگر چند مربی داخلی روی نیمکت تیم ملی حضور داشتند بهتر بود یا این مربی پرتغالی. ایشان حتی حاضر نشد یک مربی ایرانی را کنار خود قرار دهد که فدراسیون باید در این باره توضیح بدهد.»

 مدیرعامل استقلال در این باره که پیش بینی اش از تیم قهرمان جام ملت های آسیا کدام تیم است گفت: «با توجه به اینکه تیم استرالیا در این دیدار میزبان است از شانس بیشتری برای کسب این عنوان برخوردار است.»

 مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در این باره که وضعیت هلمکه با استقلال پس از انجام عمل جراحی زانو چه می شود توضیح داد: «روز گذشته دیداری با مدیر برنامه های این بازیکن داشتم و به وی توضیح دادم که در صورت طولانی بودن دوران نقاهت و بازگشت این بازیکن به تمرینات ممکن است که او را از لیست مان خارج کنیم اما هنوز باید در این باره بررسی های بیشتری صورت بگیرد که تا هفته آینده و پس از بازی با سپاهان در این ارتباط تصمیم مان را می گیریم.»

 اخبار ورزشی  - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------