چه کسی برنامه کی روش را بررسی می کند



اخبار,اخبارورزشی,سرپرست تیم استقلال

گفت: « قرارداد هلمکه با توفیق طرفین فسخ شد و یک جای خالی در لیست داریم که به نظر کادر فنی برمی گردد.

به گزارش جام نیوز، میرشاد ماجدی در خصوص مربیان ایرانی و خارجی اظهار داشت: «کسانی هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و این را به حساب ضعف فدراسیون فوتبال می گذارم. مدیریت ما باید به گونه ای باشد که قبل از اینکه این صحبت ها بین مربیان ایرانی و خارجی به وجود بیاید یک جلسه ای بین آنها برگزار می شد تا این اتفاقات رخ ندهد. مدیران فدراسیون باید میان مربیان تعامل برقرار می کردند تا هر کسی حدود اختیاراتش را بداند و مربی خارجی اجازه نداشته باشد درباره مربیان داخلی صحبت کند.»

وی ادامه داد: «وقتی سیموئز و مارکار به تمرین ما می آمدند به آنها می گفتم وظیفه شما قبل از بحث فنی ایجاد رابطه میان مربیان داخلی با کی روش است. حتی گفتم بد نیست هر چند باری که آنها به تمرین می آیند یک بار هم کی روش بیاید. چرا این اتفاق رخ نداد؟ یا اینکه همه در تلویزیون می بینند که کی روش موقع بازی های لیگ خوابش می برد. چرا او حوصله دیدن لیگ ما را ندارد.»

ماجدی همچنین گفت: «الان جام ملت های آسیا تمام شد و رفت و دوباره بحث برنامه مطرح شده است. قطعا دوباره مسئولان فدراسیون می گویند کی روش برنامه داده و ما داریم آن را بررسی می کنیم.»


سرپرست استقلال افزود: «قبلا که آیت اللهی نایب رییس و رییس کمیته فنی بود همین صحبت مطرح می شد و الان هم که محصص هست همین بحث ها را مطرح می کنند. ما هرگز نفهمیدیم چه کسانی برنامه های کی روش را بررسی می کنند. به گفته آقایان کی روش بزرگ ترین مربی در آسیا است و در این شرایط کسی نیست که او را ارزیابی کند. دستاورد این ارزیابی چیست؟ من فکر می کنم مشکل از ارکان فدراسیون فوتبال است و نه بحث هایی که بین مربیان داخلی و خارجی پیش می آید و فقط تیتر روزنامه ها می شود.»

 ماجدی درباره غیبت محسن فروزان در تمرین امروز استقلال گفت: «او با من تماس گرفت ولی وقتی به او زنگ زدم تلفنش خاموش بود. فکر می کنم گرفتاری برای او پیش آمده که به تمرین نیامد.»

وی درباره فسخق قرارداد هنریک هلمکه اظهار داشت: «قرارداد هلمکه با توفیق طرفین فسخ شد چون پای او باید جراحی می‌شد و حداقل 6 هفته کنار ما نبود و به همین خاطر به صورت توافقی جدا شد. حالا یک جای خالی در لیست داریم که به نظر کادر فنی برمی گردد.»

سرپرست استقلال درباره بار مالی این جدایی نیز گفت: «به هر حال وقتی قراردادی بسته می‌شود و می‌خواهید آن را فسخ کنید، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید و رایگان نیست. نمی‌دانم باشگاه چقدر برای این مسئله هزینه کرده اما قرارداد هلمکه فسخ شد.»

 ماجدی درباره اظهارنظر تیموریان مبنی بر اینکه لیدرها باعث شدند که او از استقلال برود و آنها را به خدا واگذار می کند بیان داشت: «باید به کسانی که در استقلال زحمت کشیدند احترام بگذاریم و تیموریان هم برای استقلال زحمت کشیده است. لیدرها هم زحمت می کشند. امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود. تیموریان یک بازیکن حرفه ای است که بیش از آنکه حرف بزند مرد عمل است.»

 وی همچنین درباره شایعه بركناری قلعه نویی در صورت عدم نتیجه گیری در بازی روز جمعه مقابل سپاهان هم گفت: «من چنین چیزی نشنیده‌ام. آخرین حرفی که از افشارزاده شنیدم این بود که گفت قلعه‌نویی تا آخر فصل در استقلال است و مدیرعامل و هیات مدیره از او حمایت می کنند و اگر غیر از این باشد باید به خودمان شک کنیم چون قلعه نویی مربی کوچکی نیست که با یک بازی موقعیتش به خطر بیفتد.»


  اخبار ورزشی  - جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------