3 قیمت نجومی برای دو ستاره دست نیافتنی



اخبار,اخبار ورزشی, لیونل مسی ,  کریستیانو رونالدو

انتقال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از باشگاه های کنونی شان پر سر و صداترین خبر ورزشی سال است اما ماجرا هنگامی هیجان انگیزتر می شود که این دو در یک تیم بازی کنند.

به گزارش جام جم ورزشی ، بر اساس آخرین اخبار باشگاه منچستریونایتد که به دنبال شکوه دوران گذشته اش است به طور همزمان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را جز برنامه هایش قرار داده است. از خیلی وقت پیش بازگشت رونالدو به یونایتد مطرح بود اما اکنون خبر می رسد آدیداس می خواهد با انتقال مسی به یونایتد را نیز ساپورت کند. چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از حضور همزمان مسی و رونالدو در یک تیم باشد؟ البته این احتمالی بعید است. رونالدو و مسی هر کدام قیمت بسیار بسیار بالایی دارند. اولی حدود 350 میلیون یورو می ارزد و دومی حدود 500 میلیون یورو. البته همانطور که گفته شد آدیداس قرار است بخشی از این مبلغ را تقبل کند. مسی و رونالدو در تمام سال های اخیر بزرگ ترین رقبا برای یکدیگر بوده اند. آنها در هر زمینه و هر زمانی با یکدیگر رقیب بوده اند. حالا این دو رقیب که البته هرگز رابطه دوستانه ای هم با هم نداشته اند با هم به یک تیم بروند.

منچستریونایتد راه بازگشت به دوران پرشکوه گذشته را حتی حداقل با یکی از آنها خیلی سریع تر به دست می آورد. البته باید امید زیادی به این داشت که این احتمال جذاب واقعا عملی شود.

 

 اخبار  ورزشی  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------