واکنش رییس هیات مدیره پرسپولیس به بحث برکناری درخشان



اخبار,اخبارورزشی,درخشان

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: «ما به زودی لیگ قهرمانان را در پیش داریم که آنجا به مراتب کار سخت تر است.»

جعفر کاشانی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: «من مسافرت بودم و این بازی را ندیدم اما همان بهتر ندیدم زیرا با توضیحاتی که دوستانم درباره این بازی دادند،‌ می دانم که در صورت دیدن بازی فقط حرص می خوردم. امیدوارم این روزهای سخت برای پرسپولیس تمام شود و به روزهای خوب هم برسیم.»

 وی در پاسخ به این سوال که حمید درخشان برکنار خواهد شد؟،‌ افزود: «فعلا که تیم تازه باخته و هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است. باید در روزهای آینده با دیگر اعضای هیات مدیره جمع شویم و تصمیم بگیریم که در این شرایط چه باید کرد. اصلا پیش بینی چنین باختی را نمی کردیم و الان هم اصلا بحث برکناری درخشان مطرح نیست زیرا به نظرم تقصیر این باخت خیلی هم بر گردن کادر فنی نیست.»

 رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه اولتیماتومی قبل از این بازی به درخشان داده بودید،‌ گفت: «همانطور که گفتم اصلا فکر نمی کردیم پرسپولیس مقابل ملوان هم شکست بخورد. اولتیماتومی در کار نبوده اما باید یکسری مسائل در باشگاه تغییر کند. ما به زودی لیگ قهرمانان را در پیش داریم که آنجا به مراتب کار سخت تر است. بهتر است فعلا آرامش داشته باشیم تا یک تصمیم درست بگیریم.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------