افشاگری تازه استقلال در راه است



اخبار,اخبارورزشی,استقلال

 

باشگاه استقلال در پی اختلاف نظرهایی که بر سر مطالبات خود از سازمان لیگ به وجود آمده است قصد دارد با حسابرسی تازه دست به افشاگری بزند.

به گزارش مهر، اختلاف نظرهایی که بین مدیریت کنونی و قبلی استقلال بر سر دریافت مطالبات خود از سازمان لیگ به وجود آمده است، مسئولان کنونی آبی‌پوشان پایتخت تصمیم به بررسی کامل این ماجرا و افشاگری برای هواداران و اهالی فوتبال گرفته‌اند.
 
بر این اساس باشگاه استقلال یک ذی حساب جدید را مامور بررسی کامل اسناد و حساب و کتاب‌های فصل گذشته آبی‌پوشان پایتخت با سازمان لیگ کرده و قرار است طی روزهای آتی گزارش کامل وی در اختیار مدیریت باشگاه استقلال قرار گیرد تا آنها با انتشار آن نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی سازمان لیگ و مدیریت پیشین باشگاه به نوعی افشاگری کنند.
 
در روزهای اخیر سازمان لیگ مدعی شده که باشگاه استقلال فصل گذشته حدود 6 میلیارد تومان از مطالبات این فصل را دریافت کرده بود تا مشکلات مالی خود را حل کند اما مدیرعامل پیشین این باشگاه ادعا دارد که حدود 3 میلیارد تومان از مطالبات این فصل را سال گذشته دریافت کرده بود.
 
روابط عمومی سازمان لیگ نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که استقلال بخش اعظم مطالبات خود را دریافت کرده اما تاج رئیس این سازمان در گفتگوی تلفنی خود با افشارزاده عنوان کرده که از این بیانیه بی‌خبر بوده و قصد دارد بررسی کاملی در این باره انجام دهد تا اسناد آن را در اختیار باشگاه استقلال قرار دهد.


 اخبار ورزشی  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------