اظهارات عجیب یک پرسپولیسی درباره فروش شیشه و کراک توسط بازیکنان!



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی تیم امید پرسپولیس

سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم معمولی است و بازیکنانی که در تیم بزرگسالان هستند در سطح لیگ یک هم نمی‌توانند بازی کنند.

 جمشید شاه محمدی افزود: در جلسه با طاهری بهروز سلطانی و یعقوب فاطمی مقدم شرکت کردند و قرار شده مسئولان باشگاه تا پایان این هفته حق و حقوقمان را پرداخت کند البته تا امروز که هیچ خبری نشده ون همچنان باید منتظر بمانیم تا خبرمان کنند.

وی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس تیم معمولی است و کسانی که در آن هستند بازیکنانی در سطح لیگ یک و 2 بوده و معلوم نیست به واسطه چه کسانی به پرسپولیس آمده‌اند مطمئن باشید حضور این بازیکنان بدون دخالت درخشان بوده و اگر اول فصل تیم را او می‌بست شرایط با الان فرق داشت.

شاه محمدی ادامه داد: ملوان که در قعر جدول قرار دارد بازیکنان اسمی تری نسبت به پرسپولیس داشت و حداقل مردم شاگردان کریمی را می‌شناختند در حال حاضر سرخپوشان با غیرت بازی نمی‌کنند تنها فکر و ذهنشان روی پول متمرکز است همین تادو بازیکن برزیلی تیم چهار تا پاس هم نمی‌توانست بدهد و او در حد تیم‌های محلی برزیلی نیست آن وقت 200 هزار دلار برای جذب او پرداخت کردند الان بازیکنان امید هم هیچ انگیزه‌ای ندارند چون می‌دانند با این شرایط جایگاهی در تیم بزرگسالان ندارند و اصلا امکانات نظیر پول، لباس، محل اقامت وجود ندارد و اگر بازیکن از تیم‌های پایه بعد از تمرین شیشه و کراک بفروشد تا هزینه‌اش تامین شود نباید تعجب کرد و با این حساب فاتحه فوتبال خوانده است.

سرمربی تیم امید پرسپولیس خاطرنشان کرد: ایراد تیم پرسپولیس مربی نیست معضل تیم نداشتن مدیرعامل و بی صاحبی باشگاه است چون کسی جواب گوی ما نیست و در تمام تیم فقط محسن بنگر را قبول دارم و او با غیرت و تعصب بازی می‌کند و دیگر بازیکنان کیفیتشان پایین بوده و این وسط همه چیز بر گردن حمید درخشان افتاده است.
 
 اخبار ورزشی  -  باشگاه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------