واکنش طالب لو به اظهارات حاشیه ساز رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  ایران

دروازه بان استقلال گفت: اینکه بازی کردن من به خاطر مسائل فنی بوده یا انگیزه باید کادرفنی پاسخ بدهد.

 وحید طالب لو در رابطه با اینکه در اولین تجربه بازی اش در دوره جدید بازگشت به استقلال استرس داشتی یا خیر، اظهار داشت: به خاطر تجربه ای که من قبلا در همین استقلال کسب کردم، استرسی نداشتم. خوشحالم که حداقل این قرار گرفتن من درون دروازه استقلال بعد از چند سال با برد همراه بود. اتفاقا برد خیلی شیرینی هم بود زیرا در دقایق پایانی به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: بازی اصلا سرد نبود و به نظر استقلال خیلی بازی خوبی انجام داد. موقعیت های زیادی خلق کردیم که نتوانستیم در طول بازی از آنها استفاده کنیم اما خدا را شکر می کنم که مزد زحماتمان را گرفتیم.

دروازه بان استقلال درباره اینکه گفته می شود این تیم شانس می آورد و در دقایق پایانی به گل می رسد، تصریح کرد: به نظرم شانس وجود دارد اما مهم این است که یکدلی شانس می آورد. یکی از فاکتورهای مهم این است که  تیم ما یکدل هست و شانس هم به ما رو می کند.

وی در خصوص اینکه برخی بازی کردن او مقابل پیکان را بیشتر از مسائل فنی به خاطر انگیزه رویارویی با برخی از بازیکنان حریف می دانستند، گفت: همانطور که کادرفنی اعلام کرده بود هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و مهم برای بازی کردن یک نفر قالب تاکتیکی تیم حریف هست. بحث آسیب دیدگی ام 2 روز قبل از بازی بود و بهبود پیدا کرده بودم. همین باعث شده تا رقابت سالمی به وجود بیاید و بازیکنان بهتر تمرین کنند. حالا اینکه بازی کردن من به خاطر مسائل فنی بوده یا انگیزه باید کادرفنی پاسخ بدهد.

طالب لو در ادامه در خصوص صحنه ای که او در ابتدای بازی به رحمتی دست نداد و با واکنش دروازه بان پیکان در اینستاگرام همراه بوده است، گفت: تیم ما نیاز به آرامش دارد و به خاطر همین من نمی خواهم با صحبت کردن درباره این مسائل جزیی تیمم را وارد حاشیه کنم. من ترجیح می دهم که به صحبتهای اینستاگرامی آقایان پاسخ ندهم.

وی در پایان درباره ادامه لیگ افزود: فرصت خوبی تا بازی با گسترش فولاد باقی مانده و باید با همین همدلی جلو برویم و در بالای جدول بمانیم.

 اخبار  ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------