دلیل اخراج بازیکن پرسپولیس مشخص شد؟



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «نمی دانم خبر سرپرستی نژادفلاح از کجا بیرون آمده اما برای تایید آن باید به ما اعلام شود.»

 مهدی خواجه وند در رابطه با اینکه تکلیف سرپرستی نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس چه شد، اظهار داشت: «تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ اعلام رسمی یا غیر رسمی به ما در این باره صورت نگرفته و طاهری نیز در باشگاه حضور دارد و کارهای جاری باشگاه را پیش می برد. نمی دانم خبر نژادفلاح از کجا بیرون آمده اما برای تایید آن باید به ما اعلام شود.»

 وی درباره اینکه مگر هیات مدیره نباید در خصوص سرپرست تصمیم بگیرند، افزود: «درباره مدیرعامل باشگاه که مشخصا هیات مدیره تصمیم می گیرد اما درباره سرپرستی یک شخص هم هیات مدیره می تواند این کار را انجام دهد و هم مجمع که در راس آن وزیر ورزش است. به هر حال خبری از نژادفلاح نداریم.»

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت 3 بازیکن اخراجی تصریح کرد: «من دیروز سر تمرین بودم و دیدم که به این 3 بازیکن اجازه تمرین داده نشد. سرمربی تیم به هر دلیلی می تواند بازیکن را از تمرین سلب کند که به نظر دلیل درخشان انضباطی بود و باید گزارشش به باشگاه برسد تا بتوانیم درباره عباس زاده، دغاغله و اسماعیل زاده تصمیم گیری کنیم.»

خواجه وند در خصوص اینکه گفته می شود این بازیکنان به خاطر رمالی اخراج شده اند، گفت: «نمی دانم چطور رسانه ها یک گام از اخبار رسمی جلوتر هستند و خیلی از پیش بینی های آنها نیز درست در می آید اما درباره این مساله من نمی توانم رسمی چیزی را تایید کنم.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------